Mijn baarmoeder zit dus al 4 vingers boven mijn navel...is da wel normaal? De kleine schopt daar al en mijn vriend en ik zien daar regelmatig mijn buik omhoog geduwt worden en ik voel het daar ook. En das eerlijk gezegd al sinds een week (dus met 22 weken)...
ik ben met de 24 weken naar de verloskundige geweest en was toen 2cm boven navel. ze zei toen dat dat al erg hoog was. nu lees ik hier over 22 weken ook al 2 cm boven navel snap het nie goed, dan hebben jullie toch een echt groot kind.
Nou ik krijg wel groeiecho's omdat ik misschien weer een groot kind krijg. Z'n beentjes lopen iig een weekje voor hoorde ik een paar weken terug.
bij mij zat die ook net boven de navel. maar dit is al je 2de he dan gaat het ook allemaal wat sneller dan bij de eerste omdat het huisje al eens eerder is bewoond en groeiecho's zijn altijd leuk! haha Liefs xx
Trouwens net mail terug van mijn eigen vk en zij zegt dat het wel erg vreemd is als de kleine (baarmoeder dus) nu al met 4 vingers gegroeid is. Volgende week woensdag erheen en als het idd zo erg is, dan gaan ze even kijken wat te doen, want dan groeit de kleine wel heel erg hard zei ze. En ze zeggen dat ik weer kans heb op een groot kind net als bij dochterlief, dus ik word volgende week gecheckt op zwangerschapssuiker (omdat ze dat bij dochterlief nooit gedaan hebben) en dan krijg ik vanaf 30 weken groeiecho's bij de GYN. Als beebje groter is dan normaal, dus dat ik weer een halve peuter krijg Wink dan gaan ze misschien eerder inleiden. Maar dat zie ik allemaal wel. Maar denk wel dat ze dat gaan doen, want de GYN noemde dat ook al.
ja hoor hier ook ik zat al erg vroeg dat me baarmoeder onder me rib zat de vk zij dat het geen kwaad kon en de kleine werd afgelopen woensdag geschat op 33 weken en 2 dagen en was toen zelf 31 weken en 5 dagen dus loop gewoon ook voor ze hebben dus ook gezegt ik krijg geen klein kindje moet morgen heen en dan ben ik zelf 32 weken en 4 dagen dan zal de kleine op 33 weken en 5 dagen zitten zij ze ik merk ook gewoon zelf wel dat die groter is dat zegt de vk dus ook heb 5 verschillende en vorige week 2 gehad die hetzelfde zeiden
ehm ons meisje zit al met haar hoofdje 10-15cm boven mn navel. en ben vandaag 23w en 3d. de vk zei al dat ze vrij hoog zat. maar ze zit precies tussen alle lijnen van de grafieken in. maar het word waarschijnlijk wel een iets groter kindje. liefs
Hoihoi, Vanochtend ook bij de gyn geweest. Ben nu 24 weken en 1 dag en ben ruim 3 cm boven de navel. Vlg de gyn is dat wel aan de hoge kant en word ik vlg week op mijn suiker getest. Ze vond dat mijn gewicht ook wel erg omhoog was gegaan. Grote kinderen heersen wel in mijn familie, mijn broers en ik waren allemaal te groot. Bij mijn jongste broertje had mijn moeder diabetici. We wachten af. Groetjes, Haags Zonnetje
ik heb hetzelfde ik ben ongeveer net zover als jij en als ik gewoon rechtop zit schopt hij mij al bijna tegen mijn ribben aan en ik moet volgende week ook een suikertest doen en met 30 weken een groei echo maken ik heb ook last van mijn suiker ben daarom ook snel duizelig en mijn zoon was ruim acht pond bij de geboorte en mijn dochter was 9 pond bij de geboorte dus ben benieuwd hoe zwaar deze zal zijn
ze hebben mij bij de 20 weken( was toen 21w en 3d) verteld dat ik geen 8 ponder wou krijgen (ik was zelf ook maar 5,5 pond en 49 cm)