heeft er iemand een zwangerschapsdagboek? welke en hoe bevalt hij? wil er ook een kopen maar weet niet welke!
Ik heb er nu 1 maar eerlijk gezegd schrijf ik er nooit meer wat in Van de 4de had ik het veilig zwanger agenda van beatrijs smulders, die had ik de hele 9 maanden in mijn tas zitten , sleepte het overal mee naar toe en heb het helemaal propvol geschreven!
Ik heb geen agenda maar schrijf zo nu en dan dingen voor mezelf op, maak dus als het ware mijn eigen dagboekje!
ik heb het 9 maanden dagboek van marianne amelink. ik schrijf er wel wekelijks in. komt waarschijnlijk ook doordat het onze 1ste en allemaal nog nieuw is
Ook ik wil er een als mijn echo van aanstaande maandag goed is. Ben dus ook benieuwd of er nog meer meningen zijn??
Ik heb ook het zwangerschapsdagboek van Beatrijs Smulders, erg leuk! Maar ik schrijf nog het meest op internet, bij Fertility friend's Pregnancy Tracker. Ben nl meer een tiepmiep dan een schrijfgeitje. Ik probeer wel zoveel mogelijk de leuke/maffe dingen in het boek te schrijven, lijkt me leuk voor het kleintje, om later te lezen.
Ik heb net als Runner het negen maanden dagboek van Marianne Amelink. Ook ik schrijf er wekelijks in en er is ook ruimte om foto's en dergelijke in te plakken. Ik vind het een heel leuk boekje!
Ik heb zelf een ordner in een leuke kleur gekocht. Ik zat van de week zo'n dagboek bij mijn vriendin te bekijken en die is echt veel te klein voor ons verhaal ( lange story). Nu dus de ordner met gekleurde foto bladen en daar weer dezelfde kleur papier op als de map. Zo kan ik alle echo's kwijt. Ik tik ( van internet) de ontwikkeling van de baby ( eventueel met plaatjes). Wat er nu al in ons boek staat, dat zou niet gepast hebben in een gewoon dagboek.
Ik heb deze ook maar ik heb de laatste weken wel verzaakt om erin te schrijven. Een heel leuk boekje.
Ik heb het boekje van Anne Geddes. Dit is niet echt een dagboek, maar meer een boekje waar bepaalde momenten in opgeschreven worden. Er staan per trimester wat vragen/onderwerpen in, waar je dan wat bij kan schrijven. Is wel handig als je wat bij wilt houden, maar (net als ik) dit niet dagelijks/heel vaak doet.
Ik heb een mooi album gekocht en daarvan maak ik mijn eigen dagboekje. In scrapbook vorm. Dus plaatjes en knipsels. Maar ik kom daar niet elke dag aan toe.
Ik heb een foto-album gekocht. Hierin heb ik ingeschreven, de testen erin geplakt, een foto van de echo's en ingeplakt wat we gekocht (aan grote spullen)hebben, en alles wat ik denk wat leuk is om te weten voor later schrijf ik erin. Als straks de kleine geboren is wil ik ook alle kaarten hierin plakken, en het verslag van de kraamperiode, consultatieburo etc. Groetjes Monique76
Ik hou een dagboek bij van voor ik zwanger ben. Ik doe dit gewoon op mijn pc. Ik wil dit blijven doen totaan de geboorte, dan laten inbundelen en opnieuw beginnen!! Lekker origineel. EN goedkoop! Groetjes
ik had al een boekje waar ik zo nu en dan in schreef... laatste jaren eigenlijk heel weinig de eerste pagina's van het boekje gaan nog over 2003... Maar goed, heb nu al meer geschreven dan de laatste 3 jaar... gebeurt ook zoveel..... Ik zit er nog een beetje over te twijfelen om toch nog iets aparts te kopen.... gewoon een leuk boekje of ook een multomap, dat vind ik wel een super idee van janne (tof trouwens dat het goed met je gaat!! heb je gevolgd nog bij NOD sept) ik ga in iedergeval niet zo'n standaard 9 mnd dagboek kopen.
hoi, ik heb het 9 maanden dagboek gekocht van marianne amelink en ik schrijf daar iedere week in. het leuke is ook dat mijn mannetje uit kijkt naar ieder maand want hij maakt dan weer een foto van mij om mijn buik in de gaten te houden en hij mag mij dan opmeten om te kijken of ik groei en hoeveel. hij vin ddit ook erg leuk en komt hier helemaal uit zichzelf mee. er staat oo hele leuke en handige en vooral kortbeschreven informatie in. kortom top boekje. gr tascha
Ik heb er een van Anne Geddes maar doe er eigenlijk niets meer mee. Ik schrijf nu alles in Word (heb 14 pagina's inmiddels) en wil straks alles uitdraaien en laten binden. Leuk voor mezelf als souvenir aan de zwangerschap. Ook hou ik een dagboek bij (dezelfde) op mijn space. (http://vniek1979.spaces.live.com) Ik vind het leuk als mensen dit lezen en dan iets achterlaten in mijn gastenboek. Geniet ik van!
Ik heb een digitaal fotoalbum van Kruidvat dat ik gebruik als dagboek, hier kan ik gelijk foto's en andere dingen in plaatsen (moeten soms wel gescant worden) en na 9 maanden laat ik heb afdrukken en dan wordt het opgestuurd. Schrijf er niet dagelijks in, maar het is ook gelijk een soort fotoboek van de afgelopen en komende maanden.
Ik heb het dagboek van Marianne Amelink ook, bij een evt 2e ga ik dit zeker weer doen, is altijd leuk voor later, of als je eens wat wilt opzoeken, ik koop dan wel een ander dagboek.(van een andere schrijfster). Had zelf ook de zwangerschaps kalender van de kinderen, vond ik ook erg leuk om elke dag een blaadje te lezen, hoeveel je kind ongeveer woog en hoe groot het was.