Wie heeft dit eerder gehad? Sinds een uur of 2 zie ik wazig en lijkt steeds wat erger te worden. Net alsof je heel lang in fel licht kijkt en dan ineens ergens anders heen kijkt. Sinds die tijd ook een strakke band gevoel in zowel bovenbuik als bovenrug. Gisteren nog op controle geweest en toen was mijn bloeddruk gewoon netjes. Had dus geen hoge bloeddruk. Morgen weer officiële controle. Zou mij een enorme zeikerd noemen nu weer te bellen, maar anderzijds is dit toch ook wel eng. Vooral dat wazig zien...
Ik zou toch bellen! Ik had twee weken geleden ook een naar bandgevoel en had toen ook gebeld, de verloskundige is toen toch geweest ook al was de kans niet groot dat er wat was. Ik was ook wat minder ver dan jij. Wat de verloskundige vroeg was trouwens of ik bij mijn eerste last had gehad van een hoge bloeddruk en of deze dezelfde papa heeft. Blijkbaar is het heel zeldzaam om een zwangerschapsvergiftiging te krijgen bij een latere zwangerschap van dezelfde partner als je dat niet eerder hebt gehad. Maar ja, zeldzaam is niet hetzelfde als nooit, dus de verloskundige kwam toch langs. Bij mij bleek de pijn precies de bovenrand van de baarmoeder te zijn, die heel hard groeide. Ik herkende deze pijn ook niet van mijn eerste zwangerschap, dus was blij met de geruststelling (voiral omdat ik de volgende dag nog last had). Aangezien jij er ook nog wazig bij ziet en een paar weken verder bent, zou ik toch zeker bellen.
Is mijn 1e met deze partner. Andere kinderen zijn van andere partner. Zo eerst de kinderen maar in bed leggen en als het dan niet weg is misschien toch maar bellen dan..
Mijn verloskundige zei altijd, bij twijfel altijd bellen. Beter een keer teveel bellen als te weinig!
Nou ook hier zwangerschapsvergiftiging gehad met een 2de zwangerschap zelfde partner dus kan wel degelijk. Zeker even bellen hoor, en is het niks ben je teminste gerustgesteld toch
Gewoon bellen meid! Ik had 1x twee afspraken binnen twee dagen. Moest beide keren mn bloeddruk meten.. Vond ik in eerste instantie onzin.. Hun reactie, je bent nu voor een afspraak en het kan maar zo veranderd zijn.. Omdat je klachten hebt, zou ik gewoon even bellen
Twijfel nog.. voel me zo'n zeur! Wazig zien is niet erger geworden maar ook niet weg. Moet mij steeds blijven focussen om goed te kunnen zien. Maar weer dat ritje naar het ziekenhuis zie ik erg tegen op
Niks twijfelen, direct bellen!! Dit klinkt mij als alarmsymptomen!! En je bloeddruk kan echt letterlijk van het een op andere moment door het plafond gaan. Maar serieus ik zou echt nu bellen, klinkt mij (en wil eigenlijk niet dramatisch doen) maar als acute zwangerschapsvergiftiging of iets in die hoek.
Fijn dat ik lees dat je naar het ziekenhuis gaat, anders had ik met koeienletters willen schrijven: bellen!! Heel veel sterkte.
Goed dat je gebelt hebt, ik heb ook zwangersschapsvergiftiging gehad. Beter het zeker voor het onzekere nemen. Hoop dat het mee valt!
Blij te lezen dat je naar het ziekenhuis gaat, ik duim voor je dat het meevalt, maar dat kun je dan maar beter zeker weten. Sterkte!
Bloeddruk valt mee. 130/85. Voor mijn doen hoog maar wel vaker gehad in de afgelopen weken. Gisteren was bloeddruk 118/70. Bloed geprikt, urine ingeleverd en nu aan de ctg.