savonds last van de spieren in bovenbenen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sampie1986, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    ben nu 24 week zwanger van mn 2e wondertje maar sinds een week heb ik savonds iedere keer zon last van de spieren in mijn boven benen aan de binnenkant wie heeft hier ook last van en wat is dat?
    groetjess

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ik had daar vorige week ook last van. Bovenbenen en onderrug. Dit zijn bij mij pijnen die ik ook heb bij mijn menstruatie, weet niet of jij dat ook hebt. Bij de verloskundige moest ik even mijn urine testen, want kan wijzen op blaasontsteking. Zo niet dan kan het zijn dat je overat te druk bent geweest en je het rustiger aan moet doen.

3. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit precies ook zo.

Mijn bekken zijn overbelast.....Deze spieren zitten vast aan het bekken! Voelt alsof je gruwelijk hebt gesport.....

Probeer optijd je rust te pakken, en als je plat ligt je voeten tegen elkaar aan zetten en je benen naar buiten laten vallen (beetje kleer makers zit).
    En als het erger wordt; fysio!!!

Sterkte!

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Hier precies hetzelfde! Aan het einde van de middag tot ik naar bed ga is het het meest pijnlijk. Op één been staan (bijv; als je je broek uittrekt) valt niet mee! Ook mijn schaambeen doet dan veel pijn. Op staan van de bank is ook een kriem.

Heb nog niet met de gyno overlegd, maar wat ik hier lees is het toch echt bekken pijn. Hopelijk wordt het niet erger. Ik begin nu soms al te waggelen...*kwak, kwak* :p

5. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    ik Raad magnesium aan ik had ook elke keer last van pijn of bijna kramp in mijn benen ik slik nu 4 dagen magnesium en ben er vanaf.
    het kan zijn ondanks dat je zwangerschapsvitamines slikt dat je er een te kort aan hebt en je mag het slikken tijdens je zwangerschap.

Deel Deze Pagina