XYZAL en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door almika, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    meiden ik gebruik xyzal tegen mijn allergie. Nu schiet mij ineens te binnen ..goohh...laat ik eens in bijsluiter kijken of ik dit wel mag nemen:(

in bijsluiter staat 'nog weinig bekend' en 'raadpleeg arts', als ik google wordt gezegd geen xyzal gerbuiken en neem tavegil

wie heeft hier al ervaring mee opgedaan, nagevaraagd bij ha?gebruikt dus nu tagevil en hoe bevalt dat in plaats van xyzal

ik hoor hetgraag.

gr

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  3. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Voor dat ik zwanger werd van mijn dochtertje heb ik over al mijn medicijnen gevraagd welke ik wel of niet mocht gebruiken aan mijn apotheker. XYzal mocht toen niet.Heb wat anders gekregen maar weet niet meer wat, want ik gebruik het niet meer.
    bar

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    zou inderdaad even naa rje arts gaan, ik heb ook een allergie (gebruik alleen spray) maar er is weinig wat je wel mag gebruiken in je zwangerschap ik gebruik beclometason verder mag je niks gebruiken.
    En kwa pilletjes voglens mij ook niet.

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Er was 1 soort die je wel mag gebruiken tijdens zwangerschap, die heb ik ook gekregen via de huisarts.

En verder heb ik geprobeerd zo weinig mogelijk die pilletjes te nemen, dan maar iets meer last, dat had ik er wel voor over.

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    mijn ha was vandaag niet, dus vraag aan jullie, thanx voor reageren ik ga morgen bellen en heb ook niet meer ingenomen

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi ik slik ook xyzal en mocht deze gewoon blijven slikken van mijn oude gyn. Ik zit in middels bij een fa arts en heb het eigenlijk niet meer gevraagd daarna. Mijn oude gyn zijn vrouw had ze ook de hele zwangerschap door geslikt dus hij zei niks aan de hand gewoon blijven gebruiken.

Deel Deze Pagina