Omdat het topic voor de crash erg gezellig was, en omdat we nog steeds staan te springen om alle goede ideeën om het 'verplichte klussen' wat minder verplicht te maken! Brand los en klets gezellig mee!
Het besef dat verplicht klussen niet persee helpt zwanger te raken. Maar dat romantiek en echt naar elkaar verlangen voor veel meer vruchtbaarheid zorgt.
Dat geloof ik zeker! Ik zou ook dolgraag willen dat het ook niet altijd als een 'verplichting' zou voelen. Maar helaas is het libido hier wat lager en hebben we ook niet altijd de tijd om lekker uitgebreid van elkaar te genieten..
Ookniet 1 keer in de week? 30mi? hihi.. Sommige denken dat je het om de dag moet doen, maar er is uiteindelijk maar 1 vrijpartij en 1 luckyshot voor nodig. Naar mijn idee is verplicht klussen echt slecht voor de vruchtbaarheid, zowel bij de man als bij de vrouw.
1x in de week redden we denk ik net als het meezit! Moet wel zeggen dat het wat makkelijker gaat als ik in mijn vruchtbare dagen zit. Uiteraard is 1 lucky shot voldoende, maar je weet natuurlijk nooit wanneer dat is. Wat ik met dit topic meer bedoelde is de sleur die erin kan komen voor het proberen zwanger te raken. En dat in combinatie met een laag libido. Waardoor het dus als verplichting kan gaan voelen. Ik geloof overigens niet dat klussen met minder zin slecht is voor je vruchtbaarheid. Andersom geloof ik wel dat meer zin kan bijdragen aan een lucky shot
Hey MC! Ik klets natuurlijk met je mee!! Ik heb wel gelezen dat het beter is als de man erg opgewonden is, dat levert betere zaadcellen op. En als de vrouw opgewonden is helpt het wel om de zaadcellen naar binnen te krijgen. Maar 4 keer per week super opgewonden zijn...dat gaat hier niet lukken .
Ben er benieuwd naar de opties, haha, hier hetzelfde "probleem". Probeer er wat van te maken haha. Ze zeggen wel dat het helpt als je de volgende morgen "jezelf" nog even helpt maar ja, ik heb daar niet altijd (lees : bijna nooit) zin in.
Ook hier problemen met "verplicht" klussen, lukt niet zo goed, behalve in mijn vruchtbare dagen... Tips en trucs zijn hier ook welkom Volgens mij is het het best als een vrouw na de man komt, en dan een paar uur later.
Welkom meiden! Leuk dat jullie meekletsen Ik dacht ook dat het goed is als de vrouw vlak na de man klaarkomt. Dat lees je wel eens. Maar het is zeker geen vereiste hoor! Dat doen ze op de doktersstoel na een inseminatie ook niet, toch Ik kom namelijk ook meestal juist als eerste klaar Maar je moet er inderdaad maar net zin in hebben ook.. Bij mijn man is het overigens geen probleem. Als ik in m'n vingers knip dan zou hij bij wijze van spreken al even kunnen.. Dat is dan wel weer lekker makkelijk
Wat ik me nog wel kon herinneren van het vorige topic, was dat er steeds wel werd gezegd dat je er samen de humor een beetje van in moet blijven zien. Juist al je eigenlijk geen zin hebt. Dat kan het misschien ook weer een stukje draaglijker maken Verder kwam er ook iemand (ik dacht nana1980..?) met het briljante idee om per klusbeurt een euro te sparen, eventueel een baby-spaarpotje. Dan doe je het nog eens voor een extra doel, toch! Wij hebben inmiddels een heel mooi spaarpotje en elke keer gooien we er allebei 5 euro in (anders gaat het niet zo hard, haha)!
Hey,hier is het leuke topic weer! waar de mannen zich af en toe "gebruikt" voelen he MC86 ? hahaha en dat spaarpotje ja! we zijn daar eigelijk niet aan begonnen, echt snel zal het niet gaandenk ik haha
Ik denk ook dat als het zwanger worden wat langer op zich laat wachten je niet onder af en toe 'verplichte' seks uit komt. Ik moet maandag voor de beruchte samenlevingstest.. tja... ik vind seks echt niet erg maar zondagavond is toch wel omdat het moet, anders zou het denk ik eerder zondagmorgen gebeuren Wij hebben verder geen moeite om het soms ff te doen omdat ik in de vruchtbare week zit. Even eerst gezellig samen douchen om in de mood te komen en dan komt het wel goed hoor maar dan moet ik soms echt wel even zin maken dus. Als ik zo terugkijk dan hadden we zonder kinderwens vast wel soms op andere dagen of misschien ook wel minder seks gehad. En het is fijn voor de mensen die elkaar sowieso elke dag ofzo al bespringen, maar dat is hier gewoon niet zo en ik wil wél een keer een kindje
Hahaha...MC....jij hebt echt humor ! Zat hier net op de bank regelmatig te lachen, waarop mijn vriend me vragend aankeek en ik vervolgens maar even jouw stukjes voorlas. Hij moest er ook om lachen... Tja, verplicht klussen.....hmmm....voor mijn vriend is het idd geen probleem. Eén blik of knip met de vingers en hij is er klaar voor, maar bij mij moet er wat toch wat meer werk voor verricht worden, zeg maar ! En dan is het idd wel eens lastig als je er teveel mee bezig bent, of je hoofd niet bij de vrijpartij kunt houden....waarom is het voor ons vrouwen zo veel lastiger allemaal...pfff. Hier was het gelukkig in "de week van" ook totaal geen probleem en dat stimuleert dan ook wel weer. En ik dacht dat juist de vrouw eerst klaar moest komen, zodat de baarmoeder dan gaat samentrekken en het zaad als het ware opzuigt....maar ja. Maar tips? Mss een rollenspel ofzo?? Pikante lingerie of outfitjes...hahaha! Ik heb echt geen idee, hoor! groetjes, Moontje
Wat een grappig idee van dat spaarpotje met die euro's. Ga het zeker eens aan manlief voorstellen. Bij de eerste konden we amper van elkaar afblijven en viel het soms zwaar om om de dag te klussen. Maar ja, nu loopt/kruipt er een rond van net een jaar, en als meneertje in bed ligt, zitten wij ook als zombies op de bank. Dus ik lees graag mee voor tips , want ik vrees het ergste als we voor een tweede gaan binnenkort!
Ik wil ook wel even mee kletsen, heb de berichten de vorige keer ook een beetje bijgehouden maar niet gereageerd. Wij hebben beide niet een heel hoog libido, meestal helpt humor inderdaad goed. Ik heb laatst nog een 'striptease' gegeven maar ik heb daar echt geen gevoel voor, stond charmant op 1 been te springen om mijn broek en sokken uit te doen En dan gaat mijn vriend ook nog eens vervelen waardoor ik helemaal bijna op de grond lig haha. Wij zijn nog niet zo lang bezig voor een baby maar werken allebei veel dus het is niet altijd even makkelijk om even tijd voor elkaar te hebben, lui op de bank hangen gaat meestal toch wat beter
Van begin had ik steeds van het moet en nu weer en weer. Elke dag en dacht..lijk wel gek! Toen las ik dat om de dag beter is en toen was hetw eer van het moet.. en toen ging er een lampje branden van: het moet niet! Nu ben ik gelukkig sinds 2 rondes lekker rustig aan aan het doen saampjes met m'n vriend dit voelt ook veel beter zo en krijgt er minder stress van één of ander manier.