Dag dames, Ik heb deze maand nogal een vreemde cyclus/menstruatie gehad en wilde even weten of ik me misschien zorgen moet maken/ naar de dokter moet of dat dit misschien "gewoon" een vroege miskraam is geweest: ei op 29-12-2009 (dmv ovutest gevonden) voor het eerst wat rood slijm tijdens eisprong (nooit eerder gehad, ben al 1,5 jaar van de pil af) op 7-1-2010 wat roze bij het afvegen dit ging door tot 13-01-2010, de dag waarop mijn menstruatie echt doorbrak. In de tussenliggende dagen 97-1 tot 13-01) wat donkerbruine stolsels verloren. En een aantal keer tijdens grote boodschap vers bloed (enkele druppels) verloren, wat meteen daarna weer ophield. Tot en met afgelopen maandag 18-1-2010 ongesteld geweest (wel stuk minder heftig dan normaal). Dinsdag niets en woensdag 20-1 weer 2 x bloed tijdens grote boodschap en heel klein beetje bruine afscheiding, gister (21-1) 1 x bloed tijdens grote boodschap en verder helemaal niets. Ik heb gecheckt of er wellicht een adertje gesprongen is, maar dit is niet het geval. Het komt echt uit de vagina. Om een BBZ uit te sloten woensdagavond 20-1 een zwangerschapstest gedaan, negatief. Moet ik een bezoek aan de huisarts brengen?
hoi, waarschijnlijk gewoon een variant op je cyclus. Dat dit een vroege miskraam is lijkt me onwaarschijnlijk. Het bloed dat je verliest bij de ontlasting kan heel goed van een inwendige aambei komen. Mirjam