opgelicht door Mooi Verpakt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marjan77, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan77

    marjan77 Bekend lid

    ik hoop dat ik dit berichtje goed, post. het gaat om het volgende. ik heb vorige week een broek bsteld via www. mooiverpakt.nl
    er zal contact worden ogenomen via de mail als het van mijn rekening af was (vooraf betaald).
    dit is niet gebeurd. ik heb 3x gemaild, geen reactie. ik heb gebeld, allemaal smoesjes. vandaag nog niets gehoord. de berichten in het gastenboek gaan tot mei van dit jaar.
    nu ben ik bang dat ik ben opgelicht. volgens de site wordt het namelijk opgestuurd zodra het op hun rekening staat.
    iemand van jullie ervaring met deze site?
     
  2. anja1969

    anja1969 Actief lid

    29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Marjan,

    Geen ervaring mee, maar volgens mij kun je aan je bank de opdracht geven het bedrag te storneren.
    ofwel, ze kunnen volgens mij het bedrag binnen een bepaalde tijd terughalen.
    Ik zou het gewoon proberen.

    Ik kan me hierover trouwens vreselijk kwaad maken.

    groeten,

    Anja
     
  3. marjan77

    marjan77 Bekend lid

    storneren kan helaas alleen als ik ze heb gemachtigd en dat is niet het geval. ik heb het bedrag zelf over gemaakt.
    het gaat om 22,95 euro maar dat is voor ons erg veel geld (helemaal nu in deze dure periode).
    ik ben ook zo verdrietig dat mensen dit doen.
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    volgens de website van de kvk is onderstaande hun adres (opgezocht op de website van kvk via hun kvk nummer)

    Naam: Peeters Planet
    Vestigingsadres: Roodeschoolstraat 35
    Vestigingsplaats: 5035CD Tilburg

    misschien dat het in de buurt is en je er langs zou kunnen gaan?
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb er ook een paar x wat besteld en heb gelukkig nooit problemen gehad. wel heb ik een x 6 weken moeten wachten op een product en heb toen een mail gestuurt. hun reactie was dat ze het geld hadden ontvangen en het product zo spoedig mogelijk werd opgestuurt. en ja hoor 2 dagen later was het binnen. hun smoesje het was niet op voorraad ik denk zelf dat ze me gewoon vergeten waren. de andere keer dat ik bestelde was het de week erop al binnen
     
  6. Angelina

    Angelina Niet meer actief

  7. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Wat zou kunnen helpen is een brief sturen naar dat adres wat hier staat.

    En daarin een beetje harde toon aannemen. Je zegt gewoon dat je het voor die datum in huis wilt hebben en anders aangifte doet van oplichting.

    Daar schrikken ze van, en dat versnelt vaak een heleboel.

    Linda
     

Deel Deze Pagina