Hoe lang was jouw cyclus na IVF/ICSI met lang protocol??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ferial, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje aan jullie.
    Hoe lang was jullie eerste cylcus na een mislukte IVF/ICSI poging met het lange protocol?
    Ik mag door met mijn cryootjes als ik ongi wordt, maar ik zit nu op dag 14 en heb nog geen LH piek gehad. Ei komt er dus nog niet aan...
    Ik zou nu zo graag van andere meiden hun ervaring horen.

Alvast bedankt!

Liefs ferial

2. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand??:(

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi Ferial, mijn cyclus was altijd rond de 27 dagen, ook na een IVF-ronde. Vervelend dat wachten he. Sterkte!

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

26 dagen

5. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten is echt kl*te ja! Dat is het ergste van alles!
    Ben bang dat het bij mij nog wel even duurt...:(
    Toen ik stopte met de pil heb ik ook met Primolut mijn cyclus pas op gang gekregen na 60 dagen ofzo. Misschien ben ik er gevoelig voor.

Ben benieuwd naar nog meer reacties meiden.

Bedankt voor de meiden die al gereageerd hebben!:)

6. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    mijn cyclus na de 1e ivf poging was 10 weken. totaal van slag dus. nu een vmk en aan het wachten tot die doorbreekt en dan zien hoelang het dan weer duurt

7. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natjuh,

Jeetje meid, dat is inderdaad wel erg lang, dat is dus het andere uiterste.
    En nu een vmk? Heel veel sterkte meid. Dat vind ik echt erg voor je.:(

Liefs ferial

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Ferial blij te horen dat er nog iemand is die dit mee maakt, heb jij ook veel bloedverlies gehad na je ongi?

Mijn ei heb ik op dag 22 gevoeld. Nu op dag 45 geen teken van ongi.

Vanaf de bloedtest heb ik wel veel dagen bloedverlies gehad en dan bedoel ik een paar dagen echt ongi en de rest wat gedruppel. Op dag 38 van de cyclus (16 dagen na mijn ei) heb ik 1 dag bloedverlies gehad en toen dacht ik nu komt de ongi maar het heeft niet doorgezet.

Mijn cyclus was altijd regelmatig, maar nu is het een puinhoop. Ik ben nu ook bang dat misschien die ene dag mijn ongi is geweest.

Volgende week dinsdag ga ik het AMC bellen om te vragen wat we gaan doen. Ik moest voor 8 maart ongi geweest zijn. Om aan de pil te gaan om dan 22 maart te beginnen met spuiten voor de 2e ronde.

9. Ferial

Ferial Actief lid

28 dec 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ddees70,

Als ik eerlijk ben dan denk ik ook dat die ene dag je ongi was.
    Je hebt je ei gevoeld zeg je (is overigens geen garantie dat je je ei gehad hebt denk ik), dus dan komt ongeveer 2 weken later je ongi.
    De ongi heeft je niet bevruchte eitje afgestoten, misschien weinig baarmoederslijm opgebouwd om af te stoten, vandaar misschien je korte ongi....
    Als ik bij mij rood bloed zie, dan is dat mijn ongi. Ongeacht hoeveel dagen.
    Ik zou als ik jou was ook even bellen wat ze ervan zeggen.

Liefs ferial

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb altijd wel een korte ongi 3 dagen en daarna nog wat gedruppel, maar dit was wel erg kort en er zat deze dag 2 keer een vliesje bij. Net of de vorige ongi na de terugplaatsing niet alles weggewerkt had. Het weekend nog maar afwachten en dan dinsdag bellen. Ik heb van de week al mail contact gehad met het AMC en die waren niet verontrust.

Deel Deze Pagina