Hallo dames, wie kan mij helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ZijnVrouw, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nieuw op deze forum,
    Ik ben 2 weken overtijd , en heb dagen last van een erge opgezette en harde buik, wat gepaard gaat met rugklachten( vooral midden rug, onderdrug)Vooral savonds,kan haast neit slapen door de pijn, ook niet op me buik(en ik ben een buikslaper) of als k druk bezig ben geweest. Het word zo rond als een voetbal, als ik lig ook. Het lijkt net alsof de opgezette buik tegen me ribben aandrukt..

Als ik steun vind is het wat minder.. Verder vaak hoofdpijn en heel erg moe.. Ik heb een test gedaan maar die gaf negatief aan. Heb de doktersassistente gevraagd en die zei als je test negatief is dan ben je niet zwanger dus je moet gewoon wachten totdat je ongesteld word.,,

Als die negatief was...en iniet zwanger blijk te zijn , iemand di eweet waar het vandaan komt??

groetjes

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een dokter naar laten kijken misschien? Een opgeblazen buik kan ook heel goed op darmklachten duiden, temeer omdat je zegt dat je buik tegen je ribben aan drukt. Dat is bij een zwangerschap pas rond de 30 weken.

Even een afspraak maken bij de dokter dus!

Qua overtijd zijn, hoe lang waren je vorige cyclussen?
    Ben je al lang gestopt met de pil?

Sommige vrouwen slaan zomaar zonder reden een cyclus over.

Bij twee weken overtijd en zwanger zou je nu al goed positief moeten testen.

Je kunt ook vragen aan je huisarts om een bloedtest mocht je het niet vertrouwen.

3. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja, dat zou misschien ook kunnen betreft darmen... maar het is vooral hard onder me buik. Ik ben nooit aan de pil begonnen, en ben pas half jaartje seksueel actief. Ik heb 1 keer een cyclus overgeslagen dat was in september, de daar op volgende maanden ben ik gewoon netjes ongesteld geworden met elkemaand 1 dag verschil. dus deze maand zou het ook de 9e moeten zijn maarja geen bloedingen. Wel had ik vorige maand een anders dan anders menstruatie. Ik had geen buikkrampen, verloor weinig bloed, eerst donkerbruin toen roze tot aan lichtrood.dus don;t know!

4. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik zou er even een afspraak maken bij de huisarts. Als je zoveel pijn hebt is dat echt niet normaal.

5. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    en trouwens, heb een halfuur voor het testen een kopje thee opm zou dat invloed kunnen hebben opme urine?

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    je kunt het beste testen met ochtendurine. het is iig verstandig een paar uur niet te drinken zodat je urine geconcentreerd is .en dan daarna te gaan plassen en je test opnieuw doen. maar echt ochtend urine geeft de beste uitslag want in geconcentreerde urine zit meer hcg.
    maar las je zovele pijn hebt zou ik en afspraak maken bij de dokter en evt een bloedtest laten doen.

7. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    dankje wel wensdroom voor je advies. maar stel voordat ik ga slapeniets ga drinken, e snachtser uit moet om te plassen. en vervolgens in de ochtendwakker word om dan de test te doen, is dat ook goed of snap hetniet helemaal hahaha

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    in dat geval zou ik voor de nachturine gaan ( maar ochtend kan ook als er min 3 uur tussen heeft gezeten)
    je kunt ook de nachturine opvangen en daar s'ochtends de test mee doen.. of de eerste urine van de ochtend gebruiken als er min 3 uur zat tussen de keer snachts dat je eruit bent gegaan om te plassen en de 1e x s'ochtends dat je weer plast. ( als je dan nog niet hebt gedronken) zorg iig ervoor dat je min 3 uur niet drinkt en gaat plassen voor je een test doet en beste is dan idd de ochtend / nacht urine

9. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    dankjee... ben benieuwd ffe van het weekend weer testen, en niks drinkenvoor het slapen gaan ... mocht de test weer op negatief uitlopen dan ben ik echt niet zwanger dus....

10. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Kan het ook niet zijn dat je misschien ongesteld aan het worden bent?

Deel Deze Pagina