derde keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mama20132015, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama20132015

26 jan 2015
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben op zoek naar ervaringen van dames die drie keizersnedes gehad hebben. De eerste was bij mij spoed, de tweede gepland, beide gingen goed, geen complicaties en was snel weer op de been. Hoe was voor jullie een derde? Hoe voelde je tijdens de zwangerschap? En hoelang hebben jullie gewacht na de tweede keizersnede? Ik hoor het heel graag, alvast dank voor de moeite!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.819
    113
    3 keizersnedes, 1e 2 spoed. De 3e gepland en die is het beste bevallen. Behalve de normale zwangerschapsklachten geen andere klachten de 3e keer. Ik ben na 2 jaar weer zwanger geraakt, niet speciaal langer gewacht, maar eerder wilden we het nog niet weer.

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    De 1ste was spoed, nummer 2 en 3 gepland. Ik had van de derde geen extra last. Wat wel aan te raden is is vragen aan de gynaecoloog tijdens de sectio hoe je baarmoederwand eruit ziet. Mijn gynaecoloog heeft ook het verdikte littekenweefsel van de voorgaande sectio's weggesneden. Ik heb geen wens voor een vierde maar mocht er per onfeluk toch nog wat gebeuren wil ik wel graag dat mijn baarmoeder en het litteken het houdt, vandaar dat ik er specifiek naar heb gevraagd. Vaak adviseren ze na 3 sectio's dat er wel veel extra risico's zijn bij een nieuwe zwangerschap.

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    De derde keizersnede was de "beste" van alle vier. Ik was in 48 uur thuis. Er zaten 22 maanden tussen kindje twee en kindje drie. De zwangerschap was pittig maar dat kwam omdat ik hg had.

5. Charlie

Charlie Actief lid

7 dec 2012
    454
    1
    16
    Drie geplande keizersnede gehad, de derde was absoluut het pijnlijkst maar deze gyn ging ook ruwer te werk dan de andere gyn's tijdens de keizersnedes daarvoor dus allicht lag het ook daaraan. Tussen de 2e en 3e zit anderhalf jaar leeftijdsverschil, dus na 9 maanden weer zwanger.

Deel Deze Pagina