Maar je eet wel vlees, vis, eieren, vleesvervangers, kaas. Laatste dagen voor start was geloof ik enkel groente en fruit.
Ik denk dat je mijn post niet goed hebt gelezen. Je vraagt wie er, laagdrempelig zelfs, mee doet met de sapkuur die jij ook gaat doen. Je vertelt niet wat erbij van belang is en dat er echt wel risico’s aan zitten als je hier zo maar aan begint. Als andere leden, die misschien niet zo gezond leven, hiermee willen starten nav jou post, kan dat best gevaarlijk/ ongezond zijn. Als je wil dat mensen met jou mee doen moet je ook voldoende uitleg geven en zeggen wat het inhoudt, hoe je toewerkt naar een sapkuur, wat de eventuele risico’s zijn en niet alleen; wie doet ermee? Ik
Dankjewel, was ook zeker niet als aanval bedoeld maar vind het idd niet verstandig om zomaar te vragen; wie doet ermee? Het is geen spelletje ganzenbord
Heel erg off topic, maar dit doet me zo denken aan Dirty Dancing: “I carried a watermelon”. Wist je dat je niet alles wat je denkt hoeft te typen? Ik weet dat dit een vrij forum is waar iedereen mag typen wat hij of zij wil, maar even nadenken of een reactie wat toevoegt, zou wel handig zijn. Als iedereen zoveel berichten zonder inhoud zou plaatsen als jij, dan verpest dat echt het forum, of in ieder geval voor mij wel.
Sorry, mijn post leek misschien een grapje. Maar het had een serieuze ondertoon en ik denk dat dat stuk niet helemaal overgekomen is bij je. Maar het is dus echt heel vervelend dat je op het forum allemaal oneliners plaatst waar niemand verder iets mee kan. Volgens mij hebben meerdere mensen je al geprobeerd hierop te attenderen maar komt het niet aan. Dus mijn oprechte vraag: komt de kritiek niet aan? Interesseert het je niet? Of weet je niet wat er bedoeld wordt? Want in het eerste en in het laatste geval wil ik je met alle liefde helpen. En in het middelste geval zet ik (en waarschijnlijk enkele anderen met mij) je onder de negeerknop.
Hmm. Lekker. Ik heb een grüner veltliner op. Maar houd t toch maar gewoon op 1 glaasje (en de fles is leeg, dus tja )
Ja, dat is dus echt super vervelend. Mij overkomt dat ook vaak. Dat ik een laatste glaasje neem. En dan komt man thuis en die doet ook een glaasje. Uit een nieuwe fles. En zo blijft er dus altijd wel een glaasje. Soort randje van de kaas. Hebben wij ook last van thuis.
Die druivensap kuur bevalt me wel iig. iedere dag alleen maar wijn drinken. Geen vast voedsel… Ik weet niet of mijn collega’s het fijn vinden. T is toch anders ipv koffie een bekertje wijn. Maar heerlie de peerlie lekker genieten van het leven. Mijn man doet gezellig mee.
ja normaal vraag ik altijd om een espresso martini, maar deze week dus 3 dagen een wijntje. Op zich vonden ze het nog niet zo’n vreemd verzoek