Laaghangende broek

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door EliseVW, 27 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Dat vind ik dan weer totaal niet vreemd. Met 23 en 22 kunnen ze gerust nog studeren ( en alleen een bijbaan dus ouders dragen bij in kosten) Thuiswonen is in deze tijd op die leeftijd ook echt niet gek. Ik heb heel,heel veel jongvolwassenen om me heen met die leeftijd die dolgraag op zichzelf zouden willen maar werkelijk nergens aan woonruimte kunnen komen.
    Dat moeder zich bemoeit met kledingstijl vind ik dan wel weer echt absurd

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Ik heb het daarom ook over een combinatie van factoren en niet alleen het feit dat ze thuiswonen, te herkennen aan de woordjes ‘én…, én…., én….’

GossipGirlxoxo en evaleana vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik ben wel van mening dat zolang mijn kinderen thuis wonen ze zich aan mijn regels hebben te houden en daar valt toch ook wel een stukje kleding stijl onder. Dat mijn zoon buiten zijn broek op half 11 heeft hangen moet hij zelf weten. Ook naar school moet hij lekker doen wat hij wil. Maar als we uit eten of naar een verjaardag gaan of iets anders in openbaar waar ik bij ben dan heb ik toch echt nog wel inspraak en dan gaat er een riem om en gaat die broek omhoog. Nu weet ik niet in hoeverre ik dit vol kan houden als hij de 20 is gepasseerd. Net als dat ik toen hij nog kleuter was ik zeker wist dat ik bepaalde dingen niet zou accepteren (voorbeeld het tiktok topic) maar ben wel nu uit de waan dat je kinderen van 14 jaar dingen kunt verbieden en dan ook nog kunt verwachten dat ze het dan niet alsnog stiekem gaan doen op een manier waar je als ouder zijnde niet achter komt. Waar ik vanaf zijn geboorte tot +/- 11e jaar nog had geroepen dat doen mijn kind niet zal ik nu absoluut mijn handen voor heel veel zaken niet meer in het vuur steken :rolleyes::oops:
    En daarbij komt dat ik liever heb dat hij dingen doet die ik liever niet heb en dat we die thuis kunnen bespreken dan dat ik dingen verbied en hij blijkt het stiekem te doen want als ik ergens een hekel aan heb dan is het liegen / kinderen die dingen bewust stiekem doen! Dat vind ik echt vele malen erger dan een kleding stijl waar ik niet achter sta of een kind dat eigenlijk iets te jong al op social media zit als voorbeelden.

sidmick vindt dit leuk.
  4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Haha precies. Ik kreeg mijn oudste toen ik 23 was. Moet er toch niet aan denken dat mijn ouders op die leeftijd nog mijn onderbroeken zouden kopen.

tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina