hallo, sedert vanmorgen weten we dat we twee jongentjes verwachten, allebei heel erg mee op gewicht van een eenling, de ene 550 en de andere 500gr. we hadden nu al een naam voor een meisje en een jongen maar niet voor 2 jongens, voor het ene hebben we al seppe maar weten echt niet wat we voor het andere kunnen nemen, zouden jullie enige suggesties hebben waar we uit kunnen kiezen? groetjes wendy
proficiat, 2 jongens wat leuk. er is een apart hoekje volgens mij waar je ideeën/tips kunt delen voor namen.
Gefelicteerd! Ik zou gaan voor een korte naam bij Seppe, dus niet nog een naam met twee lettergrepen... Jip of Flip of Tim of zoiets.
Kijk inderdaad eens bij het namen gedeelte (helemaal naar onderen scrollen op het forum). Daar staan ook in bestaande topics al een heleboel leuke namen. P.s. ik zou persoonlijk ook voor een korte naam erbij gaan, dus Seppe en ...
seppe en maxim (ik ken twee broer die zo noemen...) ik ben zelf een tweeling en vind het belangrijk dat namen bij elkaar passen (ook voor gewone broers en zussen) maar bij tweeling moet er toch nog een verschil zitten om hun eigenheid te behouden (ze raden vaak namen met zelfde voorletter af) succes !
Gefeliciteerd! Seppe en... ... Levi ... Ruben ... Hidde ... Ivo ... Timon ... Aron ... Arne ... Arno ... Jacco ... Jurre ... Jonne ... Jorrit ... Jochem