Uhm weet zo niet wanneer de andere meting is geweest , denk dan een week of 6/7 geleden de andere gyn keek er niet naar namelijk
Vandaag is er gekeken naar mijn placenta, het is op dit moment maar 1cm naast de 'uitgang'.. Ik heb nog 8 weken te gaan. Bij wie is het in de laatste weken opgeschoven? Ik word nu wel medisch en het bespreken van beleid staat ook al gepland.. iemand andere ervaringen?
Bij mij lag de placenta bij mijn 3e dochter over de uitgang heen. Op 34 weken tijdens de echo lag de placenta plus/minus 1 mm van de rand af haha. Ik mocht gewoon bevallen. Hij lag er vlak tegenaan. Maar er wel vanaf dus. Maak je geen zorgen, hij gaat er nu niet meer overheen, hij zal enkel nog verder omhoog gaan.
Had ik ook..met 27 weken lag hij er nog steeds..met 32 weken was ie weg en netjes omhoog gegroeid..in 9 van de 10 gevallen groeit ie met de baarmoeder mee omhoog..niks om je zorgen over te maken
Ik heb morgen al mijn extra echo. De gynaecoloog gaat het nogmaals opmeten en als het nog steeds 1 cm is dan gaat hij het over het beleid hebben is mij verteld. Hiermee word gerefereerd naar het bespreken van een eventuele keizersnede?! Ik vermoed dat ik wekelijks of.. In de gaten wordt gehouden.. Pff! Enige wat ik nu denk is angst/ stress. Buik groeit ook alleen maar naar voren, weet niet of dat wat zegt.