Hoi Allemaal, Vandaag ben ik precies 6 weken zwanger en toen ik vanmorgen op stond had ik bruineafscheiding aan mijn wcpapiertje zitten met een beetje sliertje (sorry maar wel weinig en heel klein) .... Heb verder geen buikkrampen maar ben wel heel bang dat het mis gaat. Ik heb de verloskundige gebeld en die geeft aan wanneer ik er vrijdag nog steeds last van heb even weer moet bellen ook zij ze dat er wel meer vrouwen hier last van hebben maar ze kon me niet vertellen waardoor het komt. Kunnen jullie mij misschien helpen?Zijn er meer mensen die hier last van hebben? of kan het toch een beginnende miskraam zijn. Hoop dat jullie antwoord voor mij hebben Groetjes Steffanie
Toevallig had ik dat gisteren ook even, maar een heel klein beetje, ik weet niet wat het was maar ik denk niet dat het ernstig is,ik ben ook 6 weken zwanger
oke, ja bij mij is het nu ook minder geworden. hoop eigenlijk dat het helemaal weg gaat. ik heb verder geen krampen ofzo er bij jij wel? moet zeggen dat ik eigenlijk sowiso weinig symtomen heb. Gr Steffanie
ik ook niet veel alleen lijkt het op menstruatieklachten die ik heb en ik schiet wel eens uit mijn slof zonder echte reden, ben ik wat opvliegerig
haha ja inderdaad dat gebeurt bij mij ook wel eens. Ik wens je een fijne zwangerschap, wie weet spreek ik je nog eens hier op de site. Groetjes
ik heb t vorige week gehad. meteen de vk gebeld, ze dacht aan een innestelbloeding dat gebeurde vaker rond de 6 weken zei ze. als t terug kwam moest ik nog een keer bellen, maar gelukkig niks meer gehad.
De vk zij idd bij mij ook dat het wel vaker gebeurde maar kon geen innesteling zijn omdat deze 3 weken eerder als het goed is plaats vind. Toen ik vanmorgen wakker werd ben ik direct gaan kijken. Het is gelukkig gestopt. Maar heb nu wel wat meer last van mijn buik/onder buik kunnen ook heel goed mijn darmen zijn. Ik ben blij dat het gestopt is.... ik hou jullie nog wel op de hoogte. Ik denk ook wel dat iedereen wel bang is dat er iets mis gaat bij 6 weken zwangerschaps is natuurlijk nog wel een risico. Kan pas bij 8 weken op gesprek en dan bij 12 weken echo nog even geduld Groetjes
Ik heb het ook gehad met 6 week een paar dagen en met 7 weken weer een paar dagen. De vk zei zolang het bruin is is het oud bloed en is er niks aan de hand Ben nu 9 weken zwanger en heb er nu geen last meer van
Ik heb zelf met 6, 12 en 14 weken bruinverlies gehad. De eerste keer hield het wel een week aan, het was wel echt bruin en absoluut niet rood. Niet veel (alleen 1x per dag bij afvegen bijv.). Maar ik was toch behoorlijk ongerust. Vk zei idd dat als het niet rood is en je geen krampen hebt er weinig reden tot paniek is. Met 8,3 wk en met 11,4 wk prachtige echo's gehad! .. Met 12 weken weer een beetje bruinverlies, naar vk gegaan en hartje gehoord. Ik heb waarschijnlijk een goed doorbloede baarmoeder en vagina en dan kan snel een adertje springen. Met 14 weken heb ik het weer een keertje gehad, daarna tot nu toe niet meer. Op de 20 weken echo zag alles er prima uit en inmiddels voel ik het kindje ook, dat is ook wel een hele geruststelling natuurlijk. Ik ga er dus maar vanuit dat het gewoon mijn manier van zwanger zijn is. Neemt niet weg dat het je heel erg onzeker kan maken. Succes met de zwangerschap!
hai allemaal, gisteren was het bruinverlies minder geworden en vandaag helaas weer toegenomen vanmorgen helderrood bloed verloren een beetje met stolseltjes. Ook raar trekkend gevoel in mijn onderbuik en erg duizelig. verloskundige maar weer gebeld maar wasschijnlijk (moest er van uit gaan) dat het niet goed is. Ze bellen mij straks terug voor een afspraak bij de gynocoloog. Tot nu toe heb ik ook nog niet van mijn zwangerschap kunnen genieten en alleen maar met stress gelopen naar mijn idee. Ik ben niet gepland zwanger geworden maar toch vol ik mij er heel rot onder. Ik ga er maar vanuit dat het niet goed is. Liefs mij
bij mij hetzelfde verhaal, rood bloedverlies met stolsels, ook ik ben heel bang dat het mis is! Sterkte!