hallo deskundigen, Ik heb even een vraagje. Ik ben al ruim 8 jaar van de pil af. Tijdens mijn puberteit had ik altijd last van ontzettend gevoelige borsten. Maar de afgelopen 8 jaar dus nooit! nu heb ik ruim een week voor mijn NOD hele gevoelige borsten gekregen, echt een beurs gevoel. ze waren ook flink gegroeid. Ik ben 3 dagen te vroeg ongi geworden, dond rose bruin slijm, vrijd roze rood slijm en zaterdag was het weg. beurse gevoel in borsten is er nog wel maar is bijna weg. ik heb al getest en dat is negatief. dus zwanger ben ik niet maargoed Kan het zomaar zijn dat je na zoveel jaar ineens last krijgt van beurse borsten rond je ongi? alvast bedankt voor het antwoord
ik heb inmiddels mijn vraag voorgelegd aan medeforummers en die geven aan dat ik nu waarschijnlijk overtijd ben. en adviseren me om later nog eens te testen. maar dan nog vraag ik me af van die borsten hoe dat zit.
hoi, waarschijnlijk komt het doordat je cyclus in de war is. Ik kan wat jij omschrijft niet echt een ongesteldheid noemen, daarvoor is het te kort en te weinig bloedverlies. Wacht inderdaad nog een paar dagen af en test dan nog eens. Of je wordt ongesteld, en het beurse gevoel zal dan ook verdwijnen. Of je bent zwanger en de eisprong was dan wat later dan je misschien had verwacht. Mirjam
bedank vooor je antwoord! ik heb een afspraak gemaakt met mijn HA omdat ik wel steeds krampjes heb. nu had ik die ook toen ik cystes op mijn eierstokken had dus ben bang dat dat nu weer speelt. ik hoop dus donderdag meer zekerheid te hebben.