laagliggende placenta

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yasmine1974, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey Yasmine,

Kan me voorstellen dat je je rot schrikt als ze je zo iets meedelen, maar vind het wel een beetje erg heavy hoor de reactie van de gyn. Hier ook een placenta die er voor ligt (in ieder geval afgelopen donderdag nog wel) maar ik houd echt geen extreme rust of geen actriviteit meer in de slaapkamer ofzo. Het is volgens mij trouwens sowieso meer het indalen/de druk van het kindje dat de bloedingen kan veroorzaken. Hier is de placenta ook extra dun bij mijn litteken, wat kan betekenen dat hij vergroeid zit. Maar heb over 2 weken een uitgebreide echo en dan zien we wel weer verder.

Ik heb net als Trees geen last van bloedingen, anders zou ik het anders vinden. Maar ik doe gewoon aan sport en ren en vlieg net als anders. nouja met wat extra ballast, dus het gaat misschien iets langzamer ;)

Laat je dus niet gekmaken hoor. Er kan nog van alles veranderen!

Dikke knuffel voor jou!

liefs Elea

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Een kindje wassen ze niet meteen hoor. Ik ben ook onder volledige narcose open gesneden (wel spoed ks en niet iets met de placenta, maar wilde het toch even zeggen). Ze was wel aangekleed, maar mutsje vol "bevalvocht" en ze was verder ook niet gewassen of wat dan ook.

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja, dat vind ik ook wel vaag hoor. Hebben ze gezegd dat je onder volledige narcose gebracht zal worden dan? Wat is daar dan de reden voor? :(

Ik heb ook een ks gehad bij de eerste doordat ik toen ook een placenta preavia had en dat was zelfs geen geplande ks maar een spoed-, maar wel met ruggenprik. Ik kreeg mijn dochter gelijk te zien, ze was veel te klein dus moest daarom wel eerst onderzocht worden door de kinderarts, maar had haar al binnen een half uur nog ongewassen aan de borst hoor!

Liefs Elea

Deel Deze Pagina