Hi Dames!! Ik heb gisteren testpoint zwangerschap test gedaan. 11 dagen geleden heb ik onbeschermd seks gehad, net na mijn periode en was tijdens mijn vruchtbare dagen en paar dagen voor mijn eisprong. 17 jan had ik me eerste dag van me laatste menstruatie en duurde tot donderdag. Maar goed, nu heb ik die test gedaan maar is het te vroeg? Bleek dat ik niet zwanger ben maar echt ik heb zo een zware borsten, gevoelig, kleine steekjes in me buik en ongelofelijk idee alsof ik ongesteld word... Maar dat duurt nog weken, en echt ik praat mezelf geen dingen aan. Die steekjes en zelfde gevoel alsof ik zwanger ben heb ik nu ongeveer 4 dagen. Heeft iemand ervaring met testpoint vroege zwangerschap test uperhaubt? Liefs Sarah
Heel lang geleden heb ik die zelfde test ook eens gedaan. Bij mij waren er toen ook geen 2 streepjes te zien .. Anderhalve week later moest ik ongesteld worden en 1 dag van te voren heb ik toen opnieuw een test gedaan, normale van de kruidvat. Die gaf een licht 2e streepje weer. Ik was wel zwanger! Denk dat het net als toen bij mij, gewoon nog te vroeg is om iets te kunnen weten .. Afwachten meid, en binnenkort nog eens proberen. Maar die testpoint is gewoon geld klopperij denk ik!
Ogh oke Ja dat las ik al ook ergens en dat vrouwen toch altijd weer terug komen bij clearblue en kruidvat haha... Ik ga afwachten ja haha... pff maar geduld is soms echt even moeilijk haha.. dank je wel!
uitgaande van een cyclus van 28 dagen kun je vanaf de 14e testen.. met een ultra gevoelige test kun je 6 dagen eerder testen.. dus testen voor de 8ste heeft nog niet veel zin..
Oh oke ja daar heb je gelijk in, ik heb ongeveer 22 maar goed, ze gaven aan bij zo een vroege test. Na 10 dagen dat je onbeschermd seks heb gehad dat het kan maar het is wel beste dat ik MOET gaan dealen met me ongeduld hahah en volgende week gewoon even ga testen
@ sarah.... heb zelf ook testpoint gebruikt, maar je kan testen 10 dagen na je eisprong zaad kan namelijk langer overleven en zonder ei .....
Vind echt belachelijk, sorry hoor. Zo verkeerd zetten, zoveel mensen die het hebben betaald, het is wel 10 euro. Doe er dan iets anders voor en het gaf mij idee oke dan niet zwanger. Want staat echt, 10 dagen na onbeschermd seks! @Sterretjemamma, Duuuuuurt heeel lang hahahaha... ja dank je wel schat!
yup kweet t overigens gaf testpoint net zo licht t streepje aan als de kruidvat 2v5 euro test op dezelfde dag met dezelfde urine dus kan je beter die halen evt
Hier 15 dagen na seks met testpoint getest, niet zwanger. 3 dagen na nod: positief. Ik vind het dus geen goede test.
Vind echt schandalig gewoon! Dat het uperhaubt nog op de markt is! Ik ag die halen ja, is veel beter! @Juenco neeeee, ik schrik er echt van! Wat is die van testpoint ongelofelijk slecht!! Gelukkig ben wel zwanger maar vind dat echt van de markt dan moet hoor of tenminste dat er dan tekst gewijzigd moet zijn.
Waardeloze testen, sorry! Op mijn nod ( dag dat ik ongesteld moest worden ) teste ik met testpoint negatief. Ik helemaal down, teleurgesteld etc. Mijn man riep aldoor dat die test het fout had, ik was wél zwanger volgens hem. Hij naar de kruidvat, 2v5 ophalen. Die gedaan met hetzelfde urine ( had in een potje geplast ) en binnen een paar seconden kwamen de 2 streepjes er te staan. Ik kon het niet geloven.. En testpoint moest zo gevoelig zijn Nee geen testpoint meer voor mij... Toch de kruidvat! Haal gewoon een kruidvat testje en test op de dag dat je ongesteld moet worden. Dat is toch het betrouwbaarste. En ja, wachtten duurt inderdaad lang. Maar daar kan je nou eenmaal niks aan doen. Succes meid!
Woow ik lees steeds met mond open hier! Vind zo absurd dat die nog op de markt is! Wel goed van je man, dat hij dat zei hoor en dat ie ging halen! Ja je hebt echt gelijk en ik ga ongeduldig maar afwachten hahahaha... hahahah dank je wel schat