Alweer een eet vraagje...**sorry**

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Grassprietje, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Julie zullen er vast gek van worden van de vraag: mag ik dit...Mag ik dat eten...

Nooit gedacht dat ik daar zo "moeilijk"om zou gaan doen, echter nu het me eigen beeb betreft wil ik toch wel graag het eea weten..

Ik ben dol op gerookte zalm met een gravad Lachs sausje..dit is dus voorverpakt. Mag je dit eten?

Vraag 2, Ik heb al enkele dagen erg veel last van mijn verstandkies. Mijn tandarts wlde liever wachtten tot na de bevalling met door sturen naar naar de kaakchirurg (trekken gaat namelijk niet)
    Nu weet ik dat er foto kan worden gemaakt terwijl ik een loden schort aan heb...Is dan de rontgenstraling echt niet schadelijk? En hoe zit het met de verdoving? Is dit schadelijk?

Alvast hartelijk bedankt voor het uberhaupt de tijd nemen om mijn vragen te lezen :)

Gr Claudia

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Nog even een aanvulling op mijn vraag.

Gerookte voorverpakte zalm, mag dit wel of niet?

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Claudia.

de vacuumverpakte gerookte zalm liever niet!
    Vers gehaalde gerookte zalm van de visboer? Jammie jammie, lekker eten!

Inderdaag rontgenfoto met lodenschort en verdoving liever niet voor de 12 weken. En als je kan wachten tot na de zwangerschap zou dat helemaal mooi zijn maar heb je erg veel last van je kies? Ga dan naar de kaakchirurg!

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina