Hoi, Er is hier al een aantal keer een topic over geopend .. Ik ben op zoek naar een leuke manier om het geslacht te vertellen. Geen gender cake ofzo .. Ben sowieso geen keukenprinses dus taarten en cakejes met kleurtjes erin wordt hem niet .. Iets leuks wat ik zelf kan maken/doen etc.... Ben benieuwd naar jullie creatieve ideeën!
Nijntjes koekjes kopen....en die aankleden met roze of blauwe muisjes....met glazuur en dan de muisjes erop....is niet zo moeilijk haha
een gender reveal! (schrijf ik dat goed?) cake! een marsepeintaart met de buitekant boy girl en dan de binnenkant in t roze of blauw! o edit.. lees nu de rest van je bericht! misschien bij iemand bestellen?!
Hihi buiten dat ik t nit zelf zou kunnen , vind ik t nogal .. Stom. Aangezien iedereen nu zoiets doet met zo'n taart
Misschien doet de bakker het wel voor je, als je die graag wilt. Wat me ook heel leuk lijkt tompoucejes laten maken bij hema website met een leuke foto Ik ga dit topic ook even volgen voor leuke ideeën
Grote doos, paar roze of blauwe heliumballonnen erin, en die laten open maken :-D Eventueel foto's van de echo aan de ballon vastmaken. Die mogen opa/oma of broer/zus of wie dan ook mee naar huis.
Wij hebben vanmiddag de geslachtsbepaling en zaterdag vieren wij Sinterklaas. Mijn moeder krijgt een extra cadeau; roze of blauw muisjes met een mooi gedichtje erbij. Niemand weet van de echo af dus dubbele verrassing!
Ik ga deze ook even volgen!! Ik zit zelf te denken aan het maken van een choco taart met roze of blauw binnenin. (cake vind ik niet lekker namelijk hahaha) Je kunt ook cakepops maken int roze of blauw en dan een laag choco eroverheen doen.. Dan ziet men de kleur pas nadat de eerste hap genomen is Zelfde kan met ijsjes, blauwe of roze limonade invriezen, zodra de ijsjes klaar zijn doe je ze in een iets groter bakje waar je een soort room in doet, dan heb je het omgekeerde van een split ijsje. Of .. Als het een troep mag worden allemaal kleine kaartjes maken waar je het geslacht op schrijft en dan dubbelvouwt zodat je het niet van buitenaf kunt lezen, deze stop je in een ballon met confetti erbij in en blaas je op (liefst met helium) zodra de ballon kapot gaat heb je feest in de kamer.
Idd die cake pops was oom mijn idee ! Heb toen 1 x geprobeerd via een recept op internet cake pops te maken maar niet echt een succes helaas dus dat word hem niet. Ik zat te denken aan cupcakes maar geen idee hoe ik zeg maar alleen het midde,ste van de cupcake een kleurtje geef. Dat ze echt flink moeten happen voordat je een blauw of roze kleurtje ziet. Verder dacht ik eraan om 2 pakken muisjes en beschuit te kopen, en bij bv een meisje de roze muisjes in het blauwe pak te doen, dat inpakken. Beschuit mee en het pak uit laten pakken, iedereen ziet dan een pak met blauwe muisjes. Maar wanneer de muisjes op het beschuit komen ........
Muffins/cupcakes maken (tegenwoordig heb je van die kant en klare pakken, dus hoef je alleen te mixxen en het in je bakjes te doen), in de oven, laten afkoelen. met een mesje een rondje in de bovenkant snijden, uitlepelen (zal vast een makkelijkere manier zijn met een andere toolmiddel ) en daar de kleur muisjes in strooien. Beetje cake weer terug, rondje er weer boven op en leuk versieren met choco oid.
Gewoon lekker je tijd nemen en zorgen dat je cupcakes/muffins echt koud zijn, anders verkleuren je muisjes. En ik weet dat er een mesje/tooldingetje moet zijn om het makkelijker eruit te kunnen snijden, maar kom niet op de naam. Dus ik zou het lekker eerst uitproberen. En kan je geen goede topping maken, doe een klein toefje slagroom er op (om dat rondje te verdoezelen) en strooi daar (natuurlijk geen roze of blauwe) versierseltjes overheen!