Wat voor een hoofdpijn bij een te hoge bloeddruk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb sinds vrijdag een hoofdpijn waar je u tegen zegt.
    Nu heb ik eigelijk nooit hoofdpijn maar dit is een totale andere hoofdpijn die ik van mezelf ken.
    Het lijkt wel of er de hele dag een band om me hoofd word gedruk en dan iedere keer wat losser en strakker gaat.
    Als ik ga liggen ofzo word het er niet minder op.
    Kan as om 930 de vk bellen dus vandaar nu effe me vraag hier.

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    niemand?
    Kan morgen pas terecht bij de vk

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    meid ik zou het niet weten,maar als je het niet vertrouwd,bel dan de vk nog een keer dat je graag vandaag komt.weet wel dat je op hoge bloeddruk snel moet reageren....

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben net bij de vk geweest mijn bloeddruk was 130/90 dit is voor mijn doen aan de hoge kant maar hoefde me geen zorgen te maken moet hem vrijdag een keer laten controleren.
    Mijn normalen bloedruk zat bij Daan altijd rond de 100/75 zelfs aan het einde en nu was hij dat ook de hele tijd.

5. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    120/80 is voor een gezond ( fit ) persoon.
    Je zit dus aan de hoge kant..Even rustig aan doen je maakte je zorgen en dan is je bloed druk altijd hoger. Weet je ook wat je bloed druk normaal is?

Ik zat laats op 85/45 veel ste laag... nu hang ik 95/65 dat is al iets beter...

6. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    mmmm, ik heb gehoord dat als je hoofdpijn hebt en echt het gevoel hebt dat je een band om je hoofd hebt dat dit zwangerschapsvergiftiging of hellpsyndroom kan zijn. Ik probeer je niet bang te maken, maar wees er alert op!
    Zowieso word er geadviseerd contact op te nemen met de verloskundige als je hevige hoofdpijn hebt die aanhoud.

Deel Deze Pagina