Heeft er nog iemand het helemaal gehad?

Discussion in 'Zwangerschap' started by jamy, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jamy

jamy Actief lid

Aug 7, 2007
    125
    0
    0
    enschede
    hoi allemaal,

IK ben echt helemaal aan het einde van mijn latijn! Ikkan echt niets meer hebben. Heb hier een drukke peuter rond lopen Die de laatste dagen heel vervelend is ! Vind het zo raar! :cry: :cry:

Ik kan gewoon niet meer wachten tot ze er is! Het duurt me veels te lang.
    Ze hebben me gister al gestript omdat het ook elke x aan het rommelen is! maar het heeft volgens mij niets geholpen, heel jammer genoeg :( het rommelt wel maar heb ik het ook mee gezegd!
    En vandaag ook wat licht rood slijm verloren.... Is dat erg? of gewoon ff afwachten?

Nou ik hoor het graag van jullie

xxxxxxx corinne

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Hey meid wat balen dat je je zo rot voelt

maar om je een hart onder de riem te steken, ik hoor vaak dat er dames zijn die het helemaal hebben gehad vaak de dag erna bevallen ;)

zo ging het ook bij mijn schoonzusje, die zat er helemaal doorheen, flinke huilbui dat ze het genoeg vond geweest en de dag erna was de kleine er :)

3. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Dat roze slijm zou zomaar es het begin kunnen zijn.....hoewel het ook irritatie van het strippen kan zijn.....ik hoop echt voor je dat die kleine zich snel aandient, ik weet uit ervaring hoe lang wachten duurt(mijn 3e is na 2 weken gehaald....)
    Probeer nog even te genieten, ookal is dat bijna niet meer mogelijk, en zoveel mogelijk uit te rusten....
    Is er niet iemand in je familie die langs kan komen om je een beetje te steunen en je peuter bezig te houden?

Sterkte!

4. nessie79

nessie79 Lid

Sep 2, 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Ik ken het gevoel. Heb ook al ruim 2 weken last van voorweeen die maar niet willen doorzeten en ben het nu toch echt helemaal beu.

Heb al van alls gehad waardoor ik dacht van NU gaat het Echt beginnen maar telkens was het niet zo.
    Heb nu het punt bereikt dat ik denk dat hij/zij er nooit meer uit gaat komen. :x

Wat duurt dat wachten lang zeg!

Dus ook aan jou veel sterkte en hopleijk zijn we allebei snel bevallen!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    kijk ook eens bij het bevallingslijstforum bij de mei2008 mama's...
    Zijn er toch wel een aantal die het heeeelemaal hebben gehad.

groetjes Daphne

6. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb het nu al gehad, en moet inverhoudingen misschien nog zo lang...

had de hoop dat de 2de wel wat eerder zou komen maar als ik zo lees op internet moet je daar niet teveel op rekenen..

Groetjes catheleine

7. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Hoi corinne ik heb het ook helemaal gehad :( zit al weken in het gerommel, rose slijmverlies, oefenwee-en hardebuiken noem maar op... maar helaas nog geen baby. Vanochtend een dikke huilbui gehad, zat er echt even helemaal doorheen... wou zelfs al grijpen naar de wonderolie, maar dat doe ik maar niet, laat de natuur zijn gang gaan... maar de laatste loodjes zijn niet echt leuk meer he? als ik de kleine zie en voel bewegen in de buik, dan word ik weer helemaal blij dan geniet ik weer van het zwanger zijn :) we moeten nog ff doorzetten.

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik had het op het laatst ook. iedere keer die voorweeen en dan zette het weer niet door. de avond voordat ik bevallen ben heb ik nog staan strijken en toen rommelde het ook weer, maar ik geloofde er niet in en de volgende dag had ik na een snelle bevalling mn dochter in mn armen.
    probeer lekker rustig aan te doen en probeer nog ff te genieten van het gewiebel in je buik. succes ermee en voor je het weet kan je genieten van je kleine.
    liefs doris

9. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik zie het ook helemaal niet meer zitten maar ik zit dan ook al 2 weken met weeen
    geen voor weeen maar echt om de 5 min en 2 min lang ik ben zo ontzettend moe want ik doe geen oog meer dicht heb 3 cm ontluiting en dit zet niet door

10. jamy

jamy Actief lid

Aug 7, 2007
    125
    0
    0
    enschede
    vervelend is dat he! ik heb ook heel veel voorweeen al vanaf een week of 34 word er echt gek van!
    ik hoop cht dat ze snel komt!

11. vlademira

vlademira Niet meer actief

bij mij zijn het geen voor weeen maar echte weeen alleen remmen ze het met medicijnen wat af omdat het eigenlijk nog te vroeg is ze willen wachten tot 37 weken zwangerschap

12. hier nog iemand die het helemaal gehad heeft! de dagen gaan zoooow langzaam voorbij.. ook hier een drukke peuter waar ik af en toe echt niet goed van word.. t is echt een schatje maar ook zoow druk en vermoeiend!

nog ff volhouden meid!

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Jaaa ik heb het nu ook wel gehad!
    Tot een week geleden ging alles nog lekker, maar nu wordt het me te zwaar.
    Nesteldrang, een verrekte onderrugspier en een dreumes van 15 maanden gaan niet samen :evil:

Er moet hier nog het een en ander gebeuren, maar er is geen tijd.
    Gelukkig kwamen vandaag mijn ouders en hebben onverwachts mijn zoontje meegenomen! Ik was superblij.

Met als resultaat :de slaapkamer gestofzuigd en een hoge smalle kast wit geverfd waar ik al wéken tegenaan zat te hikken. (grondverf én houtverf op 1 dag, wat een werk maar ik ben er erg blij mee :whistle: )

14. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik denk soms echt dat ik de enige ben die het beu is... Vind ook eigenlijk dat ik het helemaal niet beu mag zijn!
    Maar gelukkig lees ik hier dat ik zeker niet de enige ben...

Groetjes Catheleine

15. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    De tijd gaat idd zo langzaam :( elke dag denk ik, laat het vandaag beginnen, maar elke dag gebeurt er helaas niks... woensdag weer naar de gyn toe, hopelijk beginnen ze dan over een inleiding, maar ben te bang dat het daar nog te vroeg voor is... tenzij er iets op de echo te zien wat niet ok is, mijn vruchtwater werd aanzienlijk minder vorige week en de placenta begon het op te geven, dus ben benieuwd waar ze woensdag mee aankomen.

16. jamy

jamy Actief lid

Aug 7, 2007
    125
    0
    0
    enschede
    tijd gaat ook heeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam. Ik heb hier ook een drukke peuter! en ook niet zo'n klein beetjuh ook. Het is net of hij weet dat er iets gaat gebeuren heel apart! Maar ik kan het niet meer hebben en dat vind ik heel vervelend en kan zo weinig met hem en dat deed ik voorheen wel heel veel...........

kan niet meer wachten duurt echt lang nu. ben ook de halve dagen aan het janken :cry: :cry: :cry:

17. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat je peutertje vervelend is kan er aan liggen dat mama nou ietsie anders doet dan het gewent is. Je bent t beu en in afwachting van en t schiet maar niet op. Bovendien weet zo'n kind hoe klein ook, toch wel dat er iets te gebeuren staat hoewel ze niet weten wat natuurlijk.
    Sterkte iig. Ik ken t beu zijn maar al te goed. Heb op de eerste 10 dagen extra moeten wachten tot ik uiteindelijk een afspraak had met de gyn om ingeleid te worden. De dag voor ik ingeleid zou worden kwam hij dan eindelijk uit zichzelf.
    Hopelijk is dat bij jou niet zo en komt de baby zeer binnen kort. Tweede kindjes komen toch altijd eerder dacht ik? (zeg ik hoop vol want dit wordt mijn derde ;) )

18. kyansa

kyansa Bekend lid

Apr 20, 2008
    689
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Ik heb het ook zo ontzettend gehad. Ik slaap niet, mijn rug doet pijn en mijn voeten trekken al het gewicht niet meer. Mijn buik is al een week aan 't rommelen, dus ik dacht nou het kan nu elk moment gebeuren....Maar helaas het rommelen is weer gestopt.

19. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Hier nog eentje die het helemaal heeft gehad.

Waar ik het meest last van heb is pijn bij het staan en lopen aan de onderkant van ( en binnenin) mijn buik. Ik kan vrijwel weinig meer.

Wie herkent dit toevallig?

20. jamy

jamy Actief lid

Aug 7, 2007
    125
    0
    0
    enschede
    maar ik houd jullie op de hoogte! En als ik weer even moet klagen hoeren jullie het wel weer! ;) :oops:

xxx

Share This Page