ik heb zojuist offerte van een aannemer gehad.. en volgens mij is ie echt DUUR punt is dat het al een hele kunst is om van een willekeurige aannemer een offerte te krijgen van de 3 die ik gevraagd heb.. is dit de eerste die meteen on the spot een bedrag kan opgeven is hier misschien iemand die even kan kijken of het een beetje klopt? want ik weet dat aannemers niet goedkoop zijn.. mar ik vind 7500 echt te veel geld eigenlijk het idee is dat ik een veranda heb van 4,75x1,5 meter heb dat grotendeels verrot is en opgekanpt moet worden dus en evt. (graag zelfs) uitgebreid met 1,5 meter in de diepte (dus dan zegmaar 4,75 x 2,75m) het wat er staat opknappen en verder niets bijzonders zou ruim 2900euri kosten met uitbreiding zit ik op practisch 7500euri somehow.. kan ik moeilijk geloven dat dit bedrag het echt gaat zijn (en zo krijg je financieel gezien ook HEEL andere dimensies wat betreft "op laten knappen" en de neiging op jacht te gaan naar wat polen.. want dit is in ieder geval voor MIJ... te veel geld) dus als iemand zou willen kijken of ik niet heel hard opgelicht word.... heel graag (en van de 3 aannemers die ik heb gevraagd is dit so far de enige die uberhaupt met een bedrag komt.. dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik nog niet ) zie ook offertes + schets
nou het enige wa ik je ken zeggen is da mn pa een eigen aannemers bedrijf heeft en dat het gewoon heel duur is op het moment!!! vooral het personeel omdat de meeste het inhuren van andere dus het werk kracht is ook duur dan!!! ik zou als ik jou was gewoon ff lekker informeren ergens anders en kijken hoe het daar zit!!! xxx
hmm mja.. ik heb het al aantal bedrijven gevraagd en tja.. de helft wil al niet eens komen kijken omdat het te weinig oplevert (ik vind 7500 euri toch wel ruim voldoende eigenlijk) 1tje kwam wel kijken "u heeft over paar dagen offerte" en toen ik later belde waar dat ding dan bleef bleken ze niet geinteresseerd te zijn same story.. levert te weinig op, te veel moeite etc nou nog aan het wachten op 1 offerte.. maar die is ook al week onderweg.. dus bang voorgevoeld at die het ook niet ga worden en moet er wel steeds dag voor vrij nemne.. niet ultiem handig al is dit het bedrag meer dan waard om er voor vrij te nemen. deze meneer zegt wel volledig met eigen personeel te werken overigens hij rekent 10% arbeidsloon volgens mij
ik denk da het opzich wel te doen is hoor voor da geld... er komt best veel bij kijken om een stukje aan te bouwen!!! ik weet het nie raar dat ze zo negatief zijn tegenwoordig, ze hebben weer dingen voor het oprapen en de kleine dingen laten ze dan meteen schieten!!! ik denk da je het beste gewon bij kleine bedrijven ken kijken... en vraag is na bij familie en vrienden meestal weet iemand nog wel een bedrijf ofzo... xxx
Hoi Saskia, Zelf woon ik in een klein dorpje en we krijgen een dorpskrant in de brievenbus wekelijks. Daar staan best veel "kleine" bedrijfjes of 1 persoons-bedrijfjes die zulke klussen doen. Misschien een ideetje om zo'n bedrijfje in te huren. Die komen denk ik ook sneller kijken en kunnen misschien ook sneller een offerte maken.
mja ik ken dus bijzonder weinig mensen nog in rotterdam.. dat maakt het vervelend zowieso ga ik nog eens iemand vragen.. want ik denk toch dat het wle veel geld is zo
Misschien dat je een beetje kan kijken op internet om te kijken of je nog een aannemer kan vinden. Denk dat je beter wel even de prijzen kan vergelijken voordat je een keuze maakt.
gouden gids misschien een ideetje? en idd met een klusbedrijf in zee gaan die zijn hier ook meer in thuis denk ik want een aannemer wil alleen maar grote projecten doen want dat van jullie zien ze als een snoepje. succes