Ervaring met de Mutsy Slider

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door judithvdc, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben benieuwd naar ervaringen met de Mutsy slider.
    Volgens de beschrijvingen op internet is het onderstel heel compact in te klappen, scheelt dat echt veel met de meeste andere wandelwagens?
    Is het een handige/prettige wandelwagen in gebruik?
    Ook nog nadelen aan deze wagen?
    Omdat ik een erg kleine auto heb lijkt deze wagen me wel wat voor ons.

2. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Wij hebben de mutsy slider... Ben er wel tevreden over, stevige wagen. Nadeel vind ik dat het mandje onderin best klein is. Voor de mutsy transporter en 4rider zijn ook meer accesoires te krijgen, zoals een extra boodschappenmandje en een kiddyboard. Er komt in februari ook een nieuwe wagen op de makt. Babyzen recaro.. heet die volgens mij. Deze is heel compact in te vouwen en ook de reiswieg kan je inklappen. Ikzelf vind de slider nog best groot als hij is ingeklapt. Ik moet de banden evan af halen en de bovenste beugels ook. Dan past ie met reiswieg in onze kofferbak. Nu hebben wij ook niet zon grote auto(audi a2)

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik lees ook even mee wil ook waarschijnlijk de mutsy slider aanschaffen:D

4. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Heb geen ervaring met de slider, wij hebben een 4 rider, maar hebben destijds wel gekeken naar een slider. Ons viel het op dat de duwstang van de slider niet zo hoog kon als bij de 4 rider. Dit komt omdat je de duwstang halverwege dus los kan klikken. Da's misschien een puntje om even over na te denken, vooral als je lang bent of je partner. De hoogste stand bij de slider was nog niet zo hoog als stand 2 bij de 4 rider en die heeft 4 standen.

Deel Deze Pagina