Maat slofjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Soumayyaah, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ik heb op internet slofjes voor mijn dochtertje gezien. Er staat bij als maat 18/19 of 20/21.

Nu weet ik echt niet wat voor maat ik moet kiezen. Ik zou ook echt niet weten wat voor maat ze heeft, want het ene merk zegt iets heel anders dan het andere. Bijv. in die van de c&a staat 19/20. Maar in een ander merk stond maat 20 en die was veel te groot?

Iemand enig idee?

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Staat er geen meettabel op die site? Welke maat voor welke lengte voetjes is?
    Dan kun je haar voetjes meten.

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje van 11,5 mnd heeft voetjes van 15,3 cm dat is maat 24. Je kan een tabelletje vinden via google daar kan je aan de hand van het voetje op te meten zien met hoeveel cm welke maat is.

4. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Weet je dat zeker?
    Mijn dochter van 18 mnd heeft namelijk pas maat 21/ 22 in schoenen!

@ts. mt 18/19 moet een heel eind passen hoor!

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Onze oudste had maat 22 voor haar eerste loopschoentjes, was toen 14 maanden. Met 11 maanden had ze 18/19 echt niet gepast hoor! Toen droeg ze slofjes van Aapies, maat M, met een zoollengte van 13 cm. Even een maattabel erbij gezocht en dit komt neer op schoenmaat 21.

Zonder informatie over lengte/gewicht kun je niks zeggen over de schoenmaat!

Voor TS: zie hier een maattabel: Maattabel babyschoentjes

Kwestie van voetjes meten en je weet de maat. Let erop dat je platte voetjes moet meten en geen gekromde tenen. Je kunt het beste het voetje plat op de grond op een papiertje zetten en dan aftekenen.

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Bij tupperware hebben ze een meetlatje voor de voetjes om de maat op te meten. Erg handig dus als iemand iemand kent die binnenkort een party heeft kan je die bestellen. Hij begint bij maat 17.

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Mijn zoon wórdt in februari 3 en heeft maat 24 inderdaad.

8. Biancamv2

ja weet ik heel zeker elke maand laat ik haar voetjes opmeten in dure schoenenwinkel,ze had met 8 mnd oud al maat 21 en is in 3,5 mnd 3 maten gegroeit. Heb verleden week haar voetjes nog laten meten en ze heeft nog maat 24 van bunnies jr. Ze loopt al vanaf 8,5 mnd los en leeft op grote voet. Ze is nu inmiddels 84 cm lang dus is in verhouding. Vollgende week word ze 1.

9. Biancamv2

en hoeveel cm is zijn voet? Want mijn meisje heeft dat ook met 15,3 cm voetjes.En op laten meten in duur schoenenwinkel.

Deel Deze Pagina