Ik moet ff klagen want ik ken het bij niemand echt kwijt. Mijn man is gisteren geholpen in ziekenhuis aan ze keel amandelen deze zijn verwijderd alles redelijk gegaan maar hij was al weer lekker aan het zeuren. Vanaf gister avond doe ik alles alleen prima dat hoort zo maar ik heb het zwaar ik mankeer zelf ook van alles lage bloeddruk pds en echt heel erg moe. Ik cijfer me zelf helemaal weg zorg dat de kinderen zich rustig houden en wat krijg ik van mijn man omdat mijn zoon even niet wilde luisteren de wind van voren. Snap dat hij pijn heeft en al die zooi maar klein beetje respect mag toch wel ? Doe zo mijn best maar ik krijg stank voor dank. Wee trouwens iemand hoelang het herstel is van keelamandelen verwijderen ? Want ik wil heel graag gewoon mijn man terug ik kan dit echt niet weken vol houden.
Bij mij duurde herstel 3 weken... sorry! Overigens vind ik het niet normaal dat hij jou gaat afblaffen! Ja het herstel is vervelend en doet onwijs veel pijn, maar doe wel normaal!
Hier duurde het 3 weken maar ik kon de eerste dagen echt niet praten laat staan iemand afblaffen.... Maargoed is het erger als normaal dan? Want je hebt toch wel vaker berichten gepost over je man die je afblaft?
Bij mijn collega duurde het herstel zo'n 2/3 weken, en ze had er ook écht enorm last van! Je zegt dat hij gisteren is geholpen.. Ik zou hem dan ook gewoon even lekker met rust laten en wat vertroetelen. Jij samen met de kinderen even weg zodat hij ook de rust kan pakken. Wbt het afblaffen, dat kan natuurlijk niet.. En wat KimK zegt inderdaad, ik lees in jouw topics ook vaak dat je man nogal raar reageert. Hoe is het overigens afgelopen met jullie hondje?
Hier ook 3 weken herstel. Wat deed dat vreselijk zeer zeg! Pijn is geen excuus om je onbeschoft te gedragen, maar ik begrijp het wel een beetje . Ik was de eerste week ook niet erg gezellig en dat werd me trouwens zeer terecht ook duidelijk gemaakt.
Je doet sinds gisteren avond alles alleen? Goh wat zwaar... Sorry maar ook jij mag meer respect hebben voor je man... Dat hij je afsnauwd (dat hij dat überhaupt al kan) is niet normaal.
Uhm.. hij is gisteren geholpen en hij zeurt nu al weer lekker? Ik weet niet hoor, maar ik ben vorig jaar ook aan m'n keelamandelen geholpen en wow, wat deed dat onwijs zeer!! Gek werd ik van de pijn, ook in m'n oren. Heb huilend op bed gezeten, dacht echt dat het in m'n bol geslagen was.. Dus misschien iets meer respect voor hem op dit moment, want het is echt een heel pijnlijk iets. Denk dat daar de reactie ook vandaan komt, al ken ik jouw man verder niet natuurlijk. (afblaffen hoort niet, mee eens). Vertroetel hem gewoon eventjes, laat hem zoveel mogelijk met rust.
Wil zeggen schijnt enorm pijnlijk te zijn. ik heb eens een heftige amandelontsteking gehad en dat deed meer pijn als 3 bevallingen bij mekaar
Je moet je kapot schamen!!! Op volwassenen leeftijd is dit een grote ingreep die welgeteld 3 weken duurt voordat het over is. Je kan na een week nog een grote bloeding krijgen, waarbij je op moet passen dat je niet te veel bloed verliest. Verder zit er ook veel bloed in je maag dus misselijkheid ten top. Deze operatie heb ik ondergaan toen ik 22 was en ik had echt zware medicijnen om de pijn te onderdrukken. Echt ik vind je gedrag onvolwassen en respectloos, goh je man mankeert ook eens wat!!!!! Zo te lezen mankeer jij genoeg en gaat je man met jou zo om???
Weet je wat je man moet doen? Lekker in bed gaan liggen. Daar heeft hij tenminste rust. Ik denk dat je niet beseft dat het een enorm pijnlijke ingreep is bij volwassenen! Die man heeft rust nodig, dan herstelt hij het snelst. En jij even op je tanden bijten en doorgaan. Daarvoor ben je bij elkaar. Als hij boven in bed ligt, kan hij zich ook niet aan de kinderen iriteren.
Beetje lullig inderdaad, als je het na een dag al niet meer trekt zou ik hem naar zn ouders sturen ofzo, beetje sneu zo voor hem.
Uhm..... Wat moet ik zeggen? Afblaffen hoort niet maar misschien ook wel gedacht aan pijn, frustratie en nasleep narcose? Op volwassen leeftijd is zo'n ingreep veel heftiger. Als je al 1 dag alles alleen doet (zoals vele anderen) moet je hulp inschakelen aangezien je zelf aangeeft het zwaar te vinden. Trouwens wees blij dat hij geen gebroken been heeft. Dat duurt nog veeeel langer
Afbluffen hoort inderdaad niet, maar ik weet niet hoe jij hebt gedragen aangezien je nu al klaagt het zwaar te hebben. Tja als mijn man tegen mij klaagt terwijl ik net een behandeling heb ondergaan kan hij van mij ook een preek krijgen. Succes ermee!
Nou eh, ik snap je klaagzang echt niet. Het verwijderen van amandelen is echt geen lekkere ingreep om te moeten ondergaan op latere leeftijd. Bij mij was het in ieder geval doffe ellende de eerste weken, dus ik neem aan dat hij zich ook behoorlijk klote voelt op het moment en inderdaad, misschien daardoor gefrustreerd. Maarr.. in voor- en tegenspoed, dus even doorbijten. Ik neem aan dat jij ook weleens dagen hebt waarop je niet zo lief tegen hem doet.
Stel je niet zo aan zeg, je man heeft net een operatie achter de rug. Lekker inlevingsvermogen weer...