je moeder heeft ze in de schoenendoos gelegd in de winkel zeg je? misschien dat iemand dacht dat die laarsjes ook worden verkocht in die winkel en even van dichtbij wou bekijken ofzo?
Ze had de schoenen in het winkelwagentje gelegd. Neem aan dat ze dus in die schoenendoos met die bristol-sandaaltjes zaten. Dan nog, wie trekt er nou gewoon een doos uit een winkelwagentje van een ander om ze te bekijken. Lijkt me stug. Waardeloos toch. Tijdens de zwemles zitten ook alle ouders in de kantine met alle kleren en schoenen van de kinderen in een tas op schoot, want daar jatten ze ook regelmatig allerlei (kinder)kleren en schoeisel uit. Te zot, maar ja, ik doe het dus ook maar uit voorzorg.
ben alle winkels nog nageweest , niks natuurlijk , nu maar nieuwe gekocht ook mooi , maar lang niet zo mooi als haar laarsjes , maar goed ze kan weer rondrennen ....
echt hier kan ik zo kwaad om worden!!! Wie doet nou zoiets!!! Zonde zeg, heb je weer extra geld uit moeten geven voor schoenen! De verzekering kan er natuurlijk ook weer niks mee, want er zijn geen sporen van braak! (kregen wij te horen toen een jas was gejat)
Wel logisch dat verzekering daar niks mee kan, daar wordt al zo gruwelijk misbruik van gemaakt. Anyway....enorm kl*te en wel laag om dat te doen zeg, jeetje. Misschien ff op MP kijken, dat deed ik wel toen onze camera en fototoestel gejat waren (inclusief alle beelden van de kids), helaas zonder resultaat.