laarsjes van mijn dochtertje tijdens het winkelen gejat , het moet niet gekker worden

Discussie in 'De lounge' gestart door marjon 2, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

je moeder heeft ze in de schoenendoos gelegd in de winkel zeg je? misschien dat iemand dacht dat die laarsjes ook worden verkocht in die winkel en even van dichtbij wou bekijken ofzo?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    Ze had de schoenen in het winkelwagentje gelegd. Neem aan dat ze dus in die schoenendoos met die bristol-sandaaltjes zaten. Dan nog, wie trekt er nou gewoon een doos uit een winkelwagentje van een ander om ze te bekijken. Lijkt me stug.

Waardeloos toch. Tijdens de zwemles zitten ook alle ouders in de kantine met alle kleren en schoenen van de kinderen in een tas op schoot, want daar jatten ze ook regelmatig allerlei (kinder)kleren en schoeisel uit. Te zot, maar ja, ik doe het dus ook maar uit voorzorg.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ben alle winkels nog nageweest , niks natuurlijk , nu maar nieuwe gekocht ook mooi , maar lang niet zo mooi als haar laarsjes , maar goed ze kan weer rondrennen ....

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    marjon, echt zo l*llig zeg.

Mooi meisje heb je!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
  6. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    echt hier kan ik zo kwaad om worden!!! Wie doet nou zoiets!!!

Zonde zeg, heb je weer extra geld uit moeten geven voor schoenen!

De verzekering kan er natuurlijk ook weer niks mee, want er zijn geen sporen van braak! (kregen wij te horen toen een jas was gejat)

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nee de verzekering zal hier niks mee doen....jammer genoeg , want schoentjes zijn giga duur zeg ..

8. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Wel logisch dat verzekering daar niks mee kan, daar wordt al zo gruwelijk misbruik van gemaakt.
    Anyway....enorm kl*te en wel laag om dat te doen zeg, jeetje. Misschien ff op MP kijken, dat deed ik wel toen onze camera en fototoestel gejat waren (inclusief alle beelden van de kids), helaas zonder resultaat.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ppff das helemaal klote als je beelden van je kids kwijt bent ..

Deel Deze Pagina