tussenjasje/vestje maat 92 meisje, tip?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door bunchy, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Zomerjasje is in de ochtend echt te koud op de fiets en een winterjasje vind ik weer te warm. ze heeft veel katoenen vestjes maar verder niks warms.

Heeft iemand een tip als het gaat om een tussenjasje, herfstjasje, najaar? of vestje? voor meisje die net twee jaar oud is, en maat 86-92 draagt?
    graag een beetje betaalbaar...

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Misschien een bodywarmer of een softshelljack?

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

HEMA en C&A hebben vaak wel leuke, ook wat warmere vestjes. Mijn dochter heeft zoveel vestjes dat k het niet meer bij kan houden. :D We kopen ook veel van Orchestra, maar dat is Frans en denk ik niet in Nederland te koop. Is het wel waard, mooie, goede kleding en met een ledenpas ook niet duur.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ok... dank voor de tip! ik hoopte op een online foto die ik dan meteen zou kunnen bestellen.. zit in hectische periode met werk/kindjes/verjaardagen.. dus 0.0 tijd voor dit soort dingen..
    maar misschien moet ik er dan toch tijd voor gaan maken om op zoek te gaan. mocht iemand met een leuk jasje/vestje online aankomen (mag ook via marktplaats) dan heeeeeeel graag en fijn!!

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
  6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    dank je wel...
    ik zou ze zo kunnen bestellen ware het niet dat ik deze echt een beetje lelijk vind.. sorry!

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Zo'n wol gevoerd vestje met capuchon is ideaal.
    Ik heb er 1 van Z8.

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

9. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ik doe nu een bodywarmer over een spijkerjasje s'ochtends en s'middags kan de bodywarmer vaak wel weer uit.

10. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    De meiden hebben veel vestjes met capuchon (hoody), daaroverheen een bodywarmer en ze hebben het lekker warm in dat 'ik weet niet of het nu koud of warm is'-weer.
    Die vestjes met capuchon heb je in zoveel kleuren en dessins en kun je voor weinig geld kopen. Maargoed, mijn meiden zijn wat sportiever gekleed meestal, dus dan past dat er prima bij.

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Een borgvest is ook wel lekker smorgens vroeg nu.

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb zoiets (oude foto) en hij is echt perfect voor dit soort weer.
    Het is een maat 74, maar ze past hem nog steeds met d'r maat 86

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wibra heeft soort can kinder-blazers in fuchsia.
    Van joggingstof :)
    10€

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik koop altijd in de uitverkoop een winterjas die eigenlijk te dun is om winterjas te mogen heten. ;) Daar hangen er altijd nog veel van, want niemand wil ze hebben als winterjas, dus ze zijn dan heel goedkoop. Heb er voor dit najaar een hangen die nog geen 10 euro kostte. Ik vind dat toch altijd wat fijner dan die dikke vesten, want die lijken me dan zo snel weer erg warm, als ze even rennen ofzo. Softshell lijkt me dan juist weer te koud als ze 's ochtends in de kou achterop de fiets zit.

Heb je nu niks aan, maar misschien een tip voor volgend jaar.

15. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
  16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben deze van Z8. Oude collectie, dus via MP.
    Mijn man vindt hem vreselijk :D

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik doe altijd een goedkoop fleecevestje van C&A gewoon onder haar zomerjas. Als ze dan in de middag naar huis komt, laat ze het vest eronder uit. Voordelig en makkelijk.

18. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16

Deel Deze Pagina