Hoi Weet niet of ik het hier goed plaatst maar dat hoor ik dan wel. Ik heb al een paar dagen last van dik slijm wat vast zit achter in de keel. Ik kan dit niet ophoesten maar het irriteert wel. Ik moet veel hoesten en vaak zo erg dat ik erdoor moet overgeven. Weet iemand wat ik hieraan kan doen ?? Ben zo'n 23 weken zwanger dus medicatie is geen optie Misschien dat iemand een huis tuin en keuken middeltje heeft, word er helemaal gek van
Ik heb dit ook!! Ook zwanger dus ook geen medicatie. Ik had dit vorig jaar in december ook en heeft lang aangehouden. Eigenlijk tot het warmer weer werd en nu dus weer terug. Ik heb vorig jaar wel soort bisolvon op maar vies dat het was en kotste ook hele bergen slijm op. Zo vies en werd er snachts ook wakker van dat ik na paar dagen gestopt ben. Ik kon t niet meer opbrengen. Heel soms Smorgens na tanden poetsen lukt t om beetje op te hoesten en eruit te spugen maar moeilijk en het doet pijn
Wat wij altijd maken, bij vastzittende of kriebelhoest, is een eigengemaakte hoestdrank. Is een recept van onze ouwe oma (103!) En werkt als een tierelier. 1 liter kokend water, een halve zak donkerbruine basterdsuiker en 40 druppels anijsspiritus. Dat laatste halen wij gewoon bij de DA. Even voor de zekerheid vragen of het mag tijdens zwangerschap, maar dat lijkt mij eigenlijk wel. Hopelijk is het gauw over! Beterschap!