Laarzen gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Pff ik ben echt aan nieuwe laarzen toe, maar ik vind gewoon NIKS. :D (tenminste, niet in mijn budget ;))
    Ze moeten ZWART of donkerbruin zijn, met een hak (min. 4 centimeter) waar mijn niet-dikke-maar-iets-molliger-dan-gemiddeld-kuiten in passen. En geen spitse 'snuit'!
    En liefst een béétje fatsoenlijke kwaliteit. ;) (dus GOED synthetisch materiaal of leder)
    Had er gisteren echt superleuke, maar die waren net een maatje te klein. :(
    Van Hedgren, normaal 160 euro, nu min 60 procent.
    Ik baalde echt als een stekker!

Meer als 65 (max 70) euro heb ik gewoon echt niet te spenderen aan laarzen.
    Ik dacht, met de uitverkoop zal het me wel lukken om een beetje fatsoenlijke laarzen te vinden voor die prijs maar nee hoor.;)
    Ze moeten heus geen jaaaaren meegaan, maar de vorige laarzen die ik kocht waren na 2 maanden écht STUK, da's niet echt de bedoeling.;)
    Platte laarzen zijn blijkbaar 'in'. Heel leuk voor erbij, en om te werken, maar die heb ik dus al.:D

Zoiets vind ik wel leuk;
    Zwarte S'oliver Lange Laars 25526 - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.be (helaas uitverkocht)

Vraag ik nou teveel? :D
    Kunnen jullie me pleeeeaaaase helpen?:D
    Ben echt wanhopig, ben al weken aant zoeken!

Het is me wel een tripje naar Eindhoven ofzo waard, als ik dan zeker weet dat ik daar kan slagen.;)

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb net een paar brako's gekocht. Zijn super schoenen! Als je wat geluk hebt met je schoenenwinkel en je hebt die van vorig seizoen, kan je ook veel korting erop krijgen.

Ligt er geen Torfs bij je in de buurt? Daar hebben ze ook grote merken en soms ook tegen een prijsje ;)

edit: De schachten van brako zijn iets breder dan een doorsnee laars. Heb maat 36 en een stevige kuit, dus ken je probleem :p

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi hoi! Hier ben ik weer...:D

Ben je al eens in het Shoppingcenter gaan kijken? Daar heb je zoooooveel schoenenwinkels en bij vele kan je nu in de 2e helft van de solden wel leuke laarzen tegen een prijsje vinden!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @MissyM; thx zal eens op de site's kijken! (al weet ik niet of je bij Wehkamp kunt bestellen vanuit België?)

@Nijntje; bij Torfs ben ik geweest (zit hier idd in Turnhout ;)), maar daar vond ik ook niet veel. :(
    Wel hele mooie laarzen van S.Oliver (dat merk heeft meer mooie laarzen trouwens), min 50 procent maar die waren weer een maatje te groot. :(
    De meeste dingen die echt mooi waren, waren dan 120-130 euro min 20 procent ofzo...

(klote trouwens he, zwaardere kuiten?!)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ha die Elke!:D

Shoppingcenter staat nog op de planning, wie weet vind ik daar idd iets leuks.
    Ik hoop het in elk geval!:D

I looooove het shoppingcenter!:D

7. Elke1984

Seg, maar een maatje te groot...kan je dat niet oplossen met een zooltje erin? Heb ik ook al gedaan, geen probleem!!!
    Je kan het in de winkel vragen om er eens een zooltje in te leggen zodat je het kan proberen.

8. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Dat is misschien wel een idee...
    Ga vandeweek nog eens terug en dan ga ik het vragen, merci voor de tip!:D

9. Elke1984

Moet er wel bij zeggen dat zooltjes ook schandalig duur zijn. Ik heb ze er toen in de schoenwinkel bij gekocht maar kan zijn dat je ze bij schoenenreus ofzo wel wat goedkoper kan krijgen? Dat weet ik niet.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zal er iig eens voor gaan kijken. :)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Een zooltje en een dikkere sok helpt ook wel eens ;)

Maar als je bij Torfs mooie gezien hebt, kunnen die normaal even naar een andere vestiging bellen in de buurt.
    Bij Brantano werkt dat in ieder geval zo. Daar kan je trouwens ook mooie dingen vinden!

Ja, zwaardere kuiten is niet fijn... Ik ben vorige week voor mijn laarzen gaan kijken en de helft kreeg ik gewoon niet dichtgeritst... ;)

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ja, ik ken het, SUPER frustrerend!:(
    Bij Brantano had ik die laarzen van Hedgren gepast die te klein waren, misschien dat ze die dan idd een maatje groter hebben bij een ander filiaal!
    Maarja ik weet niet zeker of ik 'm dicht krijg want zover kwam ik niet.:D

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi, mijn schoenen vallen meestal te groot, dus het probleem van te klein ken ik eigenlijk niet :D Heel vervelend in de zomer voor open schoenen!

Staan die schoenen van Hedgren niet op de website van Brantano? Want dan kan je ze gewoon bestellen en in een winkel naar keuze laten aankomen.

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nee ze staan helaas niet op de site. :(

Deel Deze Pagina