Hallo, Bij de Wehkamp is nu de garage van 65 euro naar 33 euro afgesprijsd, misschien een tip voor Sinterklaas.
thnx ga hem gelijk bestellen en leg hem weg voor weet ik veel wanneer aangezien onze kleine nog maar 7 weken oud is ... Maar ben soms beetje gek met hamsteren met cadeaus
Nee hoor, daar is hij 45 euro: Little People Supersnelle Autobaan 570823 Minus de 15% kom je dan op ongeveer 39 euro, maar er zitten geen batterijen bij en bij de wehkamp wel, komt dus uiteindelijk op hetzelfde neer...
Dat is een andere, kleinere versie, zie link: Fisher-Price Little People garage? Bestel nu bij wehkamp.nl
die garage bij de intertoys is idd een andere ik heb deze gekocht op de site staat 34,99 maar bij betalen gaat er nog 15%af dus blijft er 29, nog wat over hier heb ik ook de kerststal weg
Ik zie dat hij bij wehkamp het goedkoopst is: 39,95 Fisher-Price Little People garage? Bestel nu bij wehkamp.nl En bij intertoys 44,95, alleen is het daar gratis verzenden (maar zonder batterijen)... baby peuter speelgoed Fisher price Intertoys Bij toy-r-us en anderen nog steeds 67 euro of meer trouwens!