dat vind ik dan wel weer leuk.. met paar leuk sneakers eronder leuk ff topje en leren jasje... zoiets maar die laarzen nee sorry... vind ik niet mooi.. net als tijgerprintjurkjes..
ha ha Dat is geen tijger maar panter of luipaard ( tenminste...ik begin nu te twijfelen, even googelen..) Maakt niet uit... Maar ik vind ze wel aardig. Ik zou er niet mee wegkomen
Ik vind de laars vreselijk ordinair sorry! Zag laatst een stoere platte laars in tijger/panter en die vond ik dan weer wel leuk! Hakken in combi met tijger is een echte no go als je het mij vraagt!
Op zich wel leuke laars maar dan moet je kleding verder niet te druk zijn! Ik hou ook wel van panterprint, heb laatst een mooie maillot gekocht met panterprint maar draag dit dan gewoon met een basic zwart jurkje en zwarte schoenen. Bekijk bijlage 277562
dit vind ik niet zo ordi als de laars, mijn meisje heeft een geheel eigen smaak en kwam vorig jaar ook met een dierenprint legging, ik vond het niets maar goed ze is haar eigen persoontje dus gekocht en staat haar helemaal te gek, met een zwart rokje erboven erg pittig.
heb echt een hekel aan dierenprinten dus nee. Vind de laarzen echt ordinair.. Maaar goed als jij ze mooi vind gewoon lekker aantrekken toch?
Haha geweldig! Ik had vorig jaar ook voor mn dochter een strokenrokje met panterprint, gewoon effen zwart erbij en het stond inderdaad erg leuk. Ik zou dan zelf nooit panter met mega hoge hakken, veel glitters en goud combineren...dan vind ik het echt ordi! Zolang het niet TE is kan het best leuk zijn.
dan is het toch een zwarte panter, dit is een ''gewone'' panter ( of luipaard voor de liefhebber haha )
Een super mooie laars! Niks ordi maar trendy, mooi met een zwarte outfit of in kombi met een mooie skinny jeans!