hey meiden .... Ik wil eigenlijk heel erg graag een stoomreiniger ....tot nu heb ik er 1 gehuurd . Waar ik heb voor gebruik is het schoonmaken van de voegen van alle tegelmuurtjes in huis ....verder eigenlijk niet . Ik wil ook geen extreem dure stoomreiniger maar ook niet zo'n klein eendje van de marskramer ....wil gewoon een goede .... Heeft iemand nog tips hiervoor ? En waarvoor gebruiken jullie de stoomreiniger allemaal ?
Ik heb een stoomreiniger formaat stofzuiger. Ik gebruik hem voor stomen van de banken, matrassen.. schoonmaken keuken etc. Wat ik jammer aan dat ding van mij vind, is dat die toch de vloeren behoorlijk nat maakt, terwijl die op reclame altijd meteen droog zijn.. maar verder... werkt goed.
ik ben net even naar de hornbach geweest om te kijken naar de stoomreinigers...... maar ik vind de goedkoopste erg duur .... zeker als ik hem alleen maar gebruik voor de voegen van alle tegelmuren .......
Kijk eens bij de gamma of de praxis! Die hebben vaak wel eigen-merk stoomreinigers, en volgens mij valt de prijs daar best van mee!
Volgens mij heeft Lidl er komende week 1 in aanbieding.. even kijken op hun site.. voor zover ik weet hebben gamma en praxis geen stoomreinigers, althans in limboland niet. heb de mijne gehaald in Duitsland, was meen ik 70 euro kwijt. Verder Wehkamp etc hebben ze ook vaak staan..
Idd bij de Liddl, zagen we gister ook in de folder staan. Zou het ook kunnen op laminaat? Mijn mannetje wil misschien ook een kopen voor in ons nieuwe huis straks, we hebben dan zo'n grote oppervlakte aan laminaat (gang/kamer/keuken), dus dat leek hem wel handig. Maar als het echt zo nat blijft, is het ook niet echt handig...
die van de lidl kost 109,- euro ....die van de karcher kost 120 en is kleiner .......de karcher heeft ook een kleinere van rond de 60 a 70 euro maar dit is weer zo'n eend model .....mmhh blijft moeilijk
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... AI=1&N=186 deze heb ik.. en die werkt prima. Gaat 1.5 liter water in, en kan ik dik uur mee stomen. Is formaat van een normale stofzuiger. Zitten ook veel accessoires bij. @QueenBee: ik gebruik hem ook op mijn laminaat, helaas word die wel goed vochtig, maar dat had ik met mijn vorige stoomreiniger ook. Maar laminaat trekt niet krom of zo.
ik houd van me stoomeendje, hij is klein en compact maar zit van alles bij, voor ramen, tegels, hoekjes, vloeren noem maar op,ben er al een relatie mee begonnen.
@limmeke ik heb hem besteld hoor ! ziet er goed uit , ik had hem gisteren al op prijjzenvergelijken .nl gezien en volgens mij was hij nu in de aanbieding ook had 30 euro korting !
ik heb een hele goede professionele maar nu heeft mijn man hem uitgeleend en die hebben er schoonmaakmiddel ingedaan met water, en nu doet die het niet meer baal baal
Ik heb de steamdream haha Jaja,die van tv! En die werkt mega goed! Vanmiddag wou ik m weer gebruiken om mn huissie weer lekker schoon te maken. Ideaal voor keuken,ramen en badkamer! Spik en span bij mij na gebruik! En mn fornuis is ook bling bling daarna!
wat doen jullie zoal met de stoomreiniger dan ? - ramen - keuken - vloeren ik wil hem zelf voornamelijk voor de voegen gebruiken ....en de ramen kun je hem ook voor bekleding gebruiken ?
Voor bekleding werkt die ook goed.. vlekken vliegen eruit en vieze geurtjes verdwijnen ook. Ik had hier een oude stoffen stoel waar een hond in gelegen had. vol met haren, stank en vlekken dus.. gestoomd, haren laten los, zijn er zo uit te zuigen, vlekken stoom je en als je met schone doek erover gaat trekt al het vuil in de doeken en de stoel ruikt weer heeeerlijk fris hehehe.
En? Zou namelijk super handig zijn met 2 katten en een hond (die er een sport van lijken te maken zoveel mogelijk haartjes uit te trekken op onze bank grrr). En werkt het echt tegen schimmel die je in voegen van de douche krijgt?