Pumps. Omdat de jurk volgens mij op knielengte is en ik er (persoonlijk) niet van houd als er dan laarzen onder gedragen worden. Ik heb deze gekocht voor onder mijn jurkje (die ik vrijdag aantrek op een bruiloft ) Product INVITO - ? 69,95 - (Art.nr. 244097) | Invito.com - Schoenen, tassen & accessoires - Shoes, bags & accessories=
Voor pumps kun je ook even kijken bij Van Haren. Daar hebben ze ook hele leuke en die lopen heerlijk!
@ devilschase, mijn basic maar mooi, maar ook al hoog hoor om een dag op te lopen (vooral als je het niet gewend bent )
Ja, kan er wel op lopen, maar een hele dag hou ik niet vol Vandaar de keuze voor iets bredere en plattere hak.. Maar gaat wel goed komen denk ik!
Pumps !! Als je maar niet dit eronder aan doet(geintje natuurlijk): Scapino.nl - SANDAAL (Artikel 023923001) Ik heb nog nooit zoiets gezien. Maare bij Van Haren heb je mooie pumps van het merk 5th Avenue. Misschien even rondneuzen?
@Nessy Echt schitterend die ehm wat zijn het eigenlijk sandaal-laarsjes. /sarcastische modes weer uit. @Chrissie Ik speel kuddeschaap en zeg ook pumps. VanHaren heeft inderdaad best wel wat leuke schoentjes, maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest dus het asortiment weet ikniet precies meer.
Teenslipper enkellaarsjes? Hier de link naar Van Haren merk 5th Avenue: vanHaren | Dames | 5th Avenue
hahaha Ik lach me kapot hier. Die sandalen zijn hier echt helemaal in. (let niet op het tijdstip van dit bericht).
Hahaha!!! Lekker warm voor in de winter en past met teensokken. Nu nog de UGG versie....met bontlaagje.... Het word steeds gekker.... Wintersport iemand???? Maare alle gekheid op een stokje....heb je een paar mooie pumps kunnen vinden om erbij te doen ?