Hallo ik ben op zoek naar laarzen voor dikke kuiten. Nu heb ik gekeken op Duoboots.nl maar die zijn behoorlijk prijzig. Ook ken ik JJ Footwear, maar die vind ik niet allemaal mooi. Weet iemand waar ik die kan kopen. Een merk, mag ook online zijn. Thanks
Nou helaas kan ik je niet helpen. Wel lees ik even mee want hier een winkel met laarzen voor dikke kuiten met prijzen boven de 170,- euro, dus ook behoorlijk.
In de wintercollectie van neckermann zit meestal ook wel een aantal paar laarzen met extra brede kuiten
dolcis heeft laarzen voor dikke kuiten, trouwens, steeds meer schoenenzaken hebben ze.. en voor een "normale" prijs
Duoboots zijn wel hele mooie laarzen hoor. Het is wel echt kwaliteit en dus waar voor je geld. Ik heb er ook een paar van en waren inderdaad niet goedkoop maar ondanks dat ik er niet zo voorzichtig mee ben zien ze er nog super uit.
Ik heb ook erg dikke kuiten. Normaal pas ik geen laarzen. Ik heb een tip gekregen in een winkel die werkt; laarzen zonder rits. Normaal zitten ze glad bij iemand om de (dunnere) kuiten, bij mij stroppen ze wat op. Maar dat ziet er verder niet raar uit, en ik draag altijd mijn broek over mijn laarzen i.p.v er in. Misschien iets om een keer te proberen... (met passen doe ik dan wel een pantykousje aan, anders is het lastiger passen)
cinderella, heeft laarzen voor allelei kuiten, dunne, dikke enz. Ze verkopen er merk, das dan wat duurder, maar ook goedkopere schoenen hoor.
Ik had afgelopen winter laarzen van Shoe Outlet. Kwaliteit was wat minder, omdat de zool los liet, maar ik heb toen een paar nieuwe gehad maar goed, de prijs is er ook wel naar (50 euro).