Misschien een beetje een rare vraag, en ook dubbel. Ieder jaar gaan wij een weekje in Nederland op vakantie en soms een weekendje weg. Voordat ik ga wil ik altijd wat goeds hebben gedaan. Normaal was het een schenking aan een doel ( kika, hier buurthuis met vrijwilligers, mensen die bij de voedselbank lopen enz) Nu lees ik hier ook veel berichtje van mensen die het zelf echt niet breed hebben. En ik zou graag voor deze mensen een leuk pakje maken zodat zei ook een leuk cadeautje in de bus krijgen en de kinderen ook van de postbode wat aangereikt krijgen, maar ik vind het moeilijk zoeken. Dus mocht je je aangesproken voelen of als je denkt die persoon verdiend het echt. Zou je het me dan willen laten weten ? Groetjes Yvonne
wat ontzettend lief van je! ken zelf niemand maar er zullen vast meiden zijn die wel iemand kennen die jij blij kan maken!
Echt superlief van je! Ik heb wel schulden en weinig inkomen maar wij redden het nog steeds dus ik val hier niet in Maar ik kan me voorstellen dat er wel mensen zijn die dat erg waarderen.
wat een ontzettend lief gebaar zeg! er zullen vast mensen reageren die het hard nodig hebben! ik wee thoe het is om soms met handen in het haar te zitten ivm geld maar met wat creatief zijn lukt het hier altijd nog wel gelukkig ik zit net te denken ik kreeg vorige maand een mailtje van een vrouw die had een raar verzoek zei ze.. (reageerde op een advertentie van mij van bloem oorbellen) ze vertelde dat zij en haar dochter elke week van (ik meen 30 euro) rond moesten komen en dat er dus nooit wat extra in zat en haar dochter was bijna jarig of ik haar aub een bloem oorbel wilde schenken.. ze wilde zelfs haar uitkeringsspecificatie opsturen als bewijs.. ik heb haar toen een oorbel en een paar setjes haarknipjes opgestuurd voor haar dochter.. ik ken die vrouw niet persoonlijk maar mijn vriend zei meteen ga uit van eerlijkheid van die vrouw en stuur het gewono op.. misschien wil je haar email hebben? misschien raar omdat ik hara zelf niet ken maar het schoot me wel meteen te binnen
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes! @ amfy pb me maar @ stampvamp wat een mooi gebaar van haar! Ik heb nu al meerdere reacties gehad en ga gewoon het rijtje af, het doet me gewoon erg veel goed iets voor een ander te kunnen betekenen. En al is het maar wat kleins het wordt zeker goed ontvangen. Ik heb het van mijn opa overgenomen die deed het vroeger ook altijd. Hij zei daarbij ; een lach op andermans gezicht is een lach op mijn gezicht
wat fijn dat je al wat reacties hebt komt vast helemaal goed! ik vond het ook fijn om haar te kunnen helpen, heb het er wel eerst met mijn vriend over gehad want er schoot wel even door mijn hoofd van wat als het helemaal niet zo is, zijn genoe goplichters op mp actief.. maar hij zei ook ga van het eerlijke uit en stel je voor dat het echt zo is, dus heb toen nog extr ahaarknipjes opgestuurd en was achteraf blij dat ik het gedaan had wat voor iets wil je gaan opsturen naar die mensen als ik zo nieuwsgierig mag zijn
Wat lief van je! Wij hebben een aantal jaar geleden (enige keer dat we een kerstpakket van onze werkgevers ontvingen) contact opgenomen met de kerk. Wij hebben het goed, dus wilden onze kerstpakketten schenken aan mensen die het minder goed hadden. Had er zelf nog wat spulletjes bijgekocht. De pastoor heeft ervoor gezorgd dat het bij twee gezinnen terechtkwam die het financieel erg moeilijk hadden. Zij waren zo ontzettend blij en dankbaar....
@ stampvamp sja dat weet je nooit, maar ik ga gewoon op goed vertrouwen uit. * ik heb inmiddels aanvragen gehad voor 20 pakketten dus dat ga ik net redden! Hele lieve en ontroerende berichten. Ik ga eerst deze afwerken en dan ga ik verder opgeven mag altijd voor wat later in het jaar. Ik bewaar jullie pbs! Liefs Yvonne
Wat een lief initiatief Super van je, je zult de mensen hier zeker blij mee maken. Ik houd van dit soort 'AHA'-initiatieven, zet mij ook weer aan het denken
Een heel lief gebaar. Heb het niet breed maar ook hier red ik het wel. En ik ken ook iemand die het wel zou kunnen gebruiken. Maar zie dat je al voorzien bent. Succes met je idee en naaste liefde bestaat dus toch nog.