welke flessenwarmer voor de s fles?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door guppie81, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Tsja het onderwerp zegt het al, welke flessenwarmer kan ik hiervoor gebruiken? Heb is voor de vakantie, dus hij hoeft het eigenlijk maar een week te doen ;)

2. augustus

augustus Niet meer actief

Van Prenatal...via marktplaats kopen?

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja dat was ik wel van plan!
    Hij past dus in die van de prenatal?

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    past ie neit in elke dan? Was mij nog niet eens opgevallen.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Even ter aanvulling wellicht: Mijn meest nutteloze aanschaf tot nu toe blijkt een flessenwarmer te zijn... Duurt uuuuuren (zo voelt het), terwijl je de flessen ook in de magnetron kunt opwarmen, net zoals potjes enzo.

We hebben hem welgeteld 1x gebruikt, dus als je hem wilt overnemen.... laat maar weten!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Murmel ik heb het alleen nodig voor de vakantie. Zou niet weten hoe ik anders een fles moet maken in een hotelkamer.

Wat voor flessenwarmer heb jij dan? Past de S fles daarin?

7. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Guppie, is het een optie om een waterkoker mee te nemen? Ik doe (ongeveer 2/3) koud water uit de kraan en de rest heet water uit de waterkoker. Dan is het ongeveer op temperatuur.
    Een waterkoker hebben veel mensen wel in huis, dus die zou je dan niet nieuw hoeven aan te schaffen.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nijnie, zo doe ik het ook.
    Snachts neem ik een thermosfles gekookt water mee naar boven en een flesje koud, zodat ik snachts niet het hele huis door hoef. Ideaal!

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet niet waar je woont, maar je mag die van mij (nieuw) gratis en voor niets ophalen meid (1x gebruikt)....

gr.smoekie

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    De Avent en de Prenatal zijn wijd genoeg.
    Je kunt trouwens in een hotel ook gewoon aan roomservice vragen het water voor het flesje even op te warmen.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Avent is inderdaad breed genoeg, maar ik zou gewoon even vragen in het hotel zelf of ze wat water voor je willen opwarmen, dat zijn ze wel gewend.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik doe het thuis ook met de waterkoker, maar dat vroeg ik niet in dit topic ;)

Ik bedacht me net ook al dat ik net zo goed met een thermosfles even warm water kan gaan halen idd. Roomservice weet ik niet of dat ook bij all inclusive hoort...

13. randi

randi Niet meer actief

denk niet dat ze je iets gaan aanrekenen voor een fles te verwarmen of wat warm water uit de kraan hoor ;)

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    uit de kraan lijkt me niet slim, we gaan naar turkije!
    Ik ga het er nog maar eens over hebben met mijn mannetje.

15. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Vraag dan wel even goed of ze niet alsnog water uit de kraan gebruiken. Kun je niet gewoon de waterkoker meenemen? En dan flessenwater nemen? Is net zo makkelijk denk ik.. Als je nog ruimte over hebt in je koffer, tenminste... :)

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meid bij all inclusive heb je ook een ijskastje op je kamer die ze dagelijks bijvullen, en daarin zitten ook kleine flesjes water...doe gewoon water in de fles en loop dan naar beneden om de fles in de magnetron warm te laten maken...

of zoals gezegd een kleine waterkoker meenemen(dingen kosten tegenwoordig spotgoedkoop 10 euro en zelfs nog minder bij kruitvat) laat je dat ding op de terugweg lekker staan als je geen ruimte meer hebt...

maar zo kun je op je eigen vertrouwde manier je flesjes klaar maken...

gr.smoekie

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Helemaal mee eens, als je de waterkoker al gewend bent dan zou ik dat op vakantie ook gewoon zo doen. Een kleintje is niet groter dan een fleswarmer, en het bijkomende voordeel is dat je dan meteen altijd een kopje koffie of thee op je kamer kunt maken.
    (Overigens hebben veel hotels buiten Europa en in Engeland standaard een waterkoker op de kamer staan).

Deel Deze Pagina