Hoi meiden, Effe een vraagje....ehm beetje genant vraagje... Ik heb al een paar dagen last van een trilling in mijn vagina...lijkt een soort spiertje... En nee...dr zit niks in ... ... Weet iemand wat dat kan zijn?
Whahahaha...oeps.... Ik snap echt niet waar het vandaan komt...heb er nooit last van gehad...het zijn een soort trillinkjes...eventjes maar dan is het ook weer weg...en ik heb het wel een paar keer op een dag...
Whahahaha ook nog die uitleg erbij, dat er niks inzit hahahaha muts! Zou niet weten wat het is. Heb het wel eens bij andere spieren als ik teveel gedaan heb en soms in mijn oog...weet ook niet wat 't te betekenen heeft...Vast niets ernstigs
Hahahaha ja Elvier...dr zijn hier van die meiden die kunnen het niet laten opmerkingen te maken enzo :c: Dus ik dacht, ik zeg het maar vast, hehehe! En ik ben ook niet bang dat het iets ernstigs is hoor....maar vind het gewoon raar... zal toch nog wel ff sjekke of er echt niks meer inzit hahaha!
ik heb het oog bij me oog heel erg gehad en dat duurde ruim een week. dokter even opgebeld en die zij dathet kon komen van spanningen zowel leuke als minderleuke spanningen. ik wet niet of dat bij jou het geval was maar bij mij op dat moment wel. xxxx
Tja spanningen...volgens mij valt dat wel mee. Maar het zou kunnen hoor, misschien in mn onderbewust zijn... Enne overbelast....hahaha...zou ook kunnen Ik ga er in elk geval niet mee naar de sportschool Maar het zou kunnen inderdaad
is gewoon een zenuwtrillingkje, kleine spiertjes worden dan getriggerd is niks ergs aan het is alleen soms lastig ik heb ze vaak bij mijn oog of lip......
whoehahaha, meiden toch! Ik had t laatst onder mn borst. Ook heel vreemd. Nou ja, zolang je nog kunt 'functioneren'......
Hahaha, is ook zo...enne Elvier...mn man heeft er niets in laten zitten... Geen instrumenten, geen radiografisch bestuurbare vibo's enzo...zat niks in Zal idd wel een zenuwtrekje zijn geweest ...heb het vandaag nog niet gehad...gister wel 3 keer
HIHI Wel grappig , ik herken het ook houd paar minuutjes aan en is dan weer weg. Wel raar op die plaats he. Misschien een teken om te klussen hahahahaha zou wel handig zijn. liefs sancho
Whahahaha Sancho! Dat zou zeker handig zijn...soort mutsenmobieltje....tringggggggggg...tijd om te klussen!
Klopt Anabella, tis heel irritant! Ik heb het ook wel eens in m'n bovenbeen...dan mep ik er ff op en dan is het weer even weg.
Hahahahaha precies!.....zat me te nog te bedenken....heb ik niet gewoon op mn mobieltje gezeten...die staat in trilstand Maar neh...die zit nooit in mn broekzak!