laaste loodjes slecht in orde

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door winnietje, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hee meiden,

De laatste loodjes zijn begonnen. Ik heb echt overal last van sinds 3dagen. Heb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad. Maar heb het nu dubbel heb ik het idee. Ik heb zeker al 3 dagen constant harde buiken elke morgen overgeven. En sinds vanavond ontzettend pijn in mijn onderrug. Ook is mijn kindje echt super actief.
    Wie herkent dit nog meer?

gr Winnie

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    O man, ik hier hetzelfde.
    Ben ook weer begonnen met overgeven en wordt compleet gek van het maagzuur. Kan bijna niks meer eten.
    Daarbij hoge bloeddruk, voeten vol vocht enz enz. De rest bespaar ik je.
    Het kindje danst inderdaad lekker verder met uitstapjes in mijn blaas en ribben, AU!
    Kan soms wel janken van ellende...
    Zal opgelucht zijn als ik ons kindje in mijn armen heb.

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Winnietjes, klinkt alsof het niet lang meer zal duren. Je lichaam is zich aan het voorbereiden. Herkenbaar hoor. Ik wens je veel sterkte en vooral succes met de bevalling!

4. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn

Jaaaa,.,.zo herkenbaar! Enkel dan niet overgeven,hoge bloeddruk enz,..
    Maar soms is ze zo aan het bewegen dat ik soms ineens omhoog schiet omdat ze tegen mijn ribben aanschopt ofzo..en de blaas pfft schei uit!,.
    Ze is de laatste tijd ook drukker,.rugpijn,.moeite met draaien in bed,.harde buiken,.noem maar op..maar goeddoen het voor een goed doel he ;)

5. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    ik heb tegenwoordig een nieuw kwaaltje erbij! als ik s,avonds even lekker tot rust kom en zit even helemaal niks te doe komen mijn wangen te voorschijn rood dik en opgezet (ik vond het wel leuk bij me staan haha),,
    en jeuken!, na een opmerking van me tante snapte ik gelijk wat ze bedoelde! ze had tegen me gezegd ik denk dat je voorlopig nog niet hoeft te bevallen want je hebt nog geen getekend gezicht! nou kwam ie aan hoor haha!

liefs

6. winnietje

Ellen ik hoop het :D Ik heb altijd gezegt 18 dec vind ik een mooie datum om te bevallen. We zullen zien. Hoop zo dat ik gelijk krijg. Herken mezelf niet meer weer best een naar gevoel haha. Maar er zijn ook momenten dat ik me kapot lach om mezelf.

Liefs

7. Lorelei77

Lorelei77 Lid

21 apr 2008
    46
    0
    0
    Zijn jullie ook zo moe? Ik kom de bank niet af inmiddels! En dat terwijl ik nog zoveel wil doen... :( Maar dat kan ik wel vergeten.

Zelf dacht ik de hele tijd dat ons kleintje nog wel een tijdje zou blijven zitten (januari ofzo) maar de gyn gisteren zei dat het wel eens sneller zou kunnen worden. Veel harde buiken en ws ook deel vd slijmprop kwijt... Ik ben benieuwd. Dan toch met kerst een kindje onder de boom?

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben het ook zat :( Ik heb een beetje griep gevoel, heb 'snachts ook mn neus echt dicht zitten, alleen 'snachts, heel irritant. Maar het ergste vind ik mn handen, daar zit helemaal geen gevoel meer in, alleen tintels! En 'snachts worden de kootjes ook helemaal stijf, auw auw....
    Ik vind 18 december ook wel een mooie datum, dan kennen mijn man en ik elkaar 6 jaar :D En anders 20 december, dan zijn we een half jaar getrouwd :D

9. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn

Jaaaa,.,.zo herkenbaar! Enkel dan niet overgeven,hoge bloeddruk enz,..
    Maar soms is ze zo aan het bewegen dat ik soms ineens omhoog schiet omdat ze tegen mijn ribben aanschopt ofzo..en de blaas pfft schei uit!,.
    Ze is de laatste tijd ook drukker,.rugpijn,.moeite met draaien in bed,.harde buiken,.noem maar op..maar goeddoen het voor een goed doel he ;)

10. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    tegen mij zei de vk ga er maar vanuit dat het begin januarie word,, nou doe dan maar 1 januarie want dan zijn mijn vriend en ik 3 jaar samen!

(vind het wel eng straks ga ik bevallen als al het vuurwerk word afgestoken)

liefs

11. winnietje

hier ook nog steeds slecht in orde niet zo dat ik niks meer kan ofzo maar een ziekjes gevoel. Vanmorgen naar de vk geweest en kindje is goed gedaald kan elk moment komen zei ze. Maar kan net zo goed nog even duren maar het gevoel wat ik weer gaf bij de vk was erg herkenbaar voor een beginnende bevalling. Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen en dat het vanacht gaat beginnen. Hoop het zo!

Deel Deze Pagina