Hallo zwangeren , Ik ben momenteel 14 weken en een paar dagen zwanger en zo moe als ik was, zo fit ben ik nu.... bij mijn eerste kindje was ik heel lang moe en toen het eenmaal voorbij was, liep ik tegen einde zwangerschap en was ik weer enorm toe aan rusten.... wie kent dit? Morgen naar de verloskundige, jeetje wat blijf ik bang iedere x weer Groetjes, Antoinet
ik ken het (nog) niet, maar in principe zou de ergste vermoeidheid na 3 maanden toch ook over moeten zijn? (uitzonderingen daargelaten)
ja heb ik wel eens gelezen ja maar zo plotseling is toch ook weer beangstigend... als zwangere hoort het erbij om altijd ergens iets achter te zoeken denk ik Het is ook nooit goed bij mij lijkt het wel Als ik moe ben dan baal ik dat ik zo moe ben, als ik niet moe ben dan vind ik het eng dat ik niet moe ben.... :x Bedankt voor je reactie
Volgens mij is het wel normaal hoor! Ik hoor van veel vrouwen dat ze nog nooit zo fit zijn geweest. Was dat bij mij maar zo. Ik ben zooooooooooo ontzettend moe nog steeds. Word er gek van. Ik hoef maar even iets te doen en kan meteen wel weer wat slaap gebruiken. Een vriendin van mij is iets verder dan jij, maar heeft ook nergens last van
Dan ga ik morgen weer naar de verloskundige en ga ik me op dat puntje maar niet zenuwachtig maken Vervelend voor je. Ik had het bij Esmée ook. Ik luisterde ook echt naar mijn lichaam en liet de boel de boel en sliep waar ik kon! Je bent maar even zwanger hoor, neem die rust. Het huishouden etc. kan in alle volgende maanden/jaren ook nog Sterkte en een gezonde voortzetting gewenst.
Klinkt normaal ik was rond die tijd ook ineens niet meer moe, alleen nog wel overgegeven tot 20 weken.
Ik ben nu 16 weken zwanger en merk dat ik sinds een weekje ongeveer mijn energie weer een beetje terug begin te krijgen. Heb geen behoefte meer op elke minuut van de dag te slapen. En...ik ben er blij mee hoor. Werd echt helemaal naar van die intense vermoeiheid. Nu is het ook op het werk allemaal weer wat beter vol te houden.
je moet je sowieso niet zenuwachtig maken wij zwangeren, we maken ons veeeeeel te veel zorgen. Gewoon genieten meis!
Ik ben helemaal niet extra moe. Ook niet geweest. Ik voel me zelfs fitter, maar misschien is dat de roze wolk En wat niet is, kan nog komen.
Ik had precies hetzelfde. Alleen dan na 16 weken. Zo moe als ik de eerste tijd was, zo fit was ik daarna. Helaas is de vermoeidheid wel weer terug gekomen in de laatste 3 maanden.