Hey meiden, Ik ben pas op CD35 begonnen met tempen, omdat ik er vanuit ging dat dat m'n NOD was.. Maar nu ben ik al bijna 2 weken overtijd, en m'n temp blijft zo rond 36.8, met uitschieters naar 36.7 en 37.3.. Maar whatthefuck moet ik hier nu weer van denken? Zit al weken ongeduldig te wachten tot ik eindelijk maar toch m'n ongi krijg en we door kunnen naar de volgende ronde.. Afgelopen zondag nog een zw.test gedaan, maar die was nega. Wat denken jullie? *kaartje zie onderschrift* Tnx!
hm sorry maar ik zou het niet weten. aan zo'n klein gedeelte van een kaart heb je helaas niet veel. ik zou niet eens kunnen vertellen of je een eisprong hebt gehad of niet. het spijt me dat ik je niet kan helpen.
helaas , uit dit kaartje kan ik niet opmaken wanneer je eisprong is geweest. Je temperatuur is wel hoog dus waarschijnlijk is ei wel geweest. Probeer overmorgen nogmaals een zwangerschapstest.
Ben je toevallig ziek geweest? Daar stijgt je temperatuur ook van.. Helaas is het voor ons gissen.. want aan een half kaartje heb je niets