Mensen op weeronline.nl staat dat het rond de 21e zo'n 26 graden gaat worden en de rest van de dagen ook. Nu is het wel eerst zien dan geloven maar er gloort hoop achter de horizon! En laten wij dan net op vakantie gaan.
Hoop voor iedereen die in Nederland blijft deze zomer dat er snel mooi weer komt! Ik zag idd ook op weeronline dat er vanaf 21/22 juli warm weer op komst is! Wij gaan gelukkig op vakantie naar Italië voor 2 weken. Ik denk dat ik depressief zou worden als ik in dit natte weer blijf.
ben 3wk geleden naar griekenland geweest. heerlijk weer op het eilandje rhodos met 35 graden. o wat mis ik dat. heb vandaag gewoon de verwarming aan moeten zetten omdat het zo koud is. bah
Wij zitten nu ook op de camping, met gelukkig een grote binnnenspeeltuin waar ik nu dan ook ben! Op zich vermaken de kids zich wel , maar alles wordt zo klam en nat en daardoor dus veel meer was...
Wel fijn inderdaad dat jullie nog wel een fijne binnenspeeltuin hebben. Dan kunnen de kinderen zich wel beter vermaken. Welke camping zitten jullie?
Wij zouden ws in september nog even gaan, maar hebben ons toch bedacht ivm school van de kleine meid. Maar wordt een beetje benauwd van het idee dat we de hele zomer niet meer weggaan. (ook al zijn we al naar frankrijk geweest)
(dat dacht ik ook van de winter en toen werd het ook nog even flink koud en sneeuw ) dus vandaar dat ik het zeg in de hoop dat het dus nog wel warm wordt hahaha
ik ben nu bijna 2 weken terug van rhodos, oooo wat mis ik het toch, heerlijk weer was het daar ja, 15 dagen lang geen wolkje gezien daar, wel gezien maar in de verte , sinds we terug zijn ebben we het ook contstant koud
Nou van de voorspellingen klopt ook niet veel hoor. Het zou vandaag een hele slechte dag worden nou het heeft vanochtend alleen geregend en de rest van de dag gewoon droog met af en toe zon. Gewoon lekker weer!! Hopen dat ze het voor morgen ook verkeerd hebben want wil een droog festival.
Geef mij de kou maar! Ik heb nu al weer zin in de winter, lekker koud, sneeuw, ijs, schaatsen heerlijk!!!! Ik haat zomer hahah!
En waar woon je dan? Want ben morgen in Noord-Brabant en woon zelf in Rdam en hier is het dus best een mooie dag. Hoop dat voor morgen ook maar dan in Brabant!