Laat de zomer nu maar beginnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuti80, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Mensen op weeronline.nl staat dat het rond de 21e zo'n 26 graden gaat worden en de rest van de dagen ook. Nu is het wel eerst zien dan geloven maar er gloort hoop achter de horizon! :D En laten wij dan net op vakantie gaan.

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hoop voor iedereen die in Nederland blijft deze zomer dat er snel mooi weer komt! Ik zag idd ook op weeronline dat er vanaf 21/22 juli warm weer op komst is! :D
    Wij gaan gelukkig op vakantie naar Italië voor 2 weken. Ik denk dat ik depressief zou worden als ik in dit natte weer blijf. :)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ben 3wk geleden naar griekenland geweest. heerlijk weer op het eilandje rhodos met 35 graden. o wat mis ik dat. heb vandaag gewoon de verwarming aan moeten zetten omdat het zo koud is. bah

4. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Wij zitten nu ook op de camping, met gelukkig een grote binnnenspeeltuin waar ik nu dan ook ben!
    Op zich vermaken de kids zich wel , maar alles wordt zo klam en nat en daardoor dus veel meer was...

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wel fijn inderdaad dat jullie nog wel een fijne binnenspeeltuin hebben.
    Dan kunnen de kinderen zich wel beter vermaken.
    Welke camping zitten jullie?

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wij zouden ws in september nog even gaan, maar hebben ons toch bedacht ivm school van de kleine meid. Maar wordt een beetje benauwd van het idee dat we de hele zomer niet meer weggaan. (ook al zijn we al naar frankrijk geweest)

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    (dat dacht ik ook van de winter en toen werd het ook nog even flink koud en sneeuw ) dus vandaar dat ik het zeg in de hoop dat het dus nog wel warm wordt hahaha

8. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Oh dat zou fijn zijn! Kan niet wachten :)

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

eerst zien dan geloven maar laten we het hopen :D

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nog meer zomer? T'is al zo warm hier. Kindjes spelen nu nog in het zwembad.:D

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben nu bijna 2 weken terug van rhodos, oooo wat mis ik het toch, heerlijk weer was het daar ja, 15 dagen lang geen wolkje gezien daar, wel gezien maar in de verte ;), sinds we terug zijn ebben we het ook contstant koud

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou van de voorspellingen klopt ook niet veel hoor.
    Het zou vandaag een hele slechte dag worden nou het heeft vanochtend alleen geregend en de rest van de dag gewoon droog met af en toe zon. Gewoon lekker weer!!

Hopen dat ze het voor morgen ook verkeerd hebben want wil een droog festival.

13. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hier pas na 17.00 uur droog, blegh

14. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ja en ik een droge bbq!!!

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Geef mij de kou maar! Ik heb nu al weer zin in de winter, lekker koud, sneeuw, ijs, schaatsen heerlijk!!!! Ik haat zomer hahah!

16. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

En waar woon je dan?

Want ben morgen in Noord-Brabant en woon zelf in Rdam en hier is het dus best een mooie dag. Hoop dat voor morgen ook maar dan in Brabant! ;)

Deel Deze Pagina