Heb ik mijn ei gemist? :(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 3muisjes, 17 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik met ovulatietesten werk. In de hoop sneller zwanger te zijn.

Maar nu twijfel ik aan de testjes.... Ik heb op di en woe een lichte streep gehad, dus hoopte dat hij donkerder zou worden. Maar dat werd hij dus niet :(

Heb ik mijn eisprong misschien vóór de 12de gehad?

De 13de had ik wat roze afscheiding...?

Ik heb het spiraaltje verijderd op 6 aug. Op 10 en 11 aug licht bloedverlies gehad. wel helder rood.

Iemand enig idee wat ik er mee moet? En of het nut heeft om überhaupt verder te testen?

Bijgevoegde bestanden:

2. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Misschien dat deze foto duidelijker is?

Bijgevoegde bestanden:

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit dus nu pas 11 dagen na het verwijderen van je spiraal.
    Gemiddeld komt een ei op dag 14. Dat zou betekenen dat een ovu positief wordt rond dag 13.
    Ik zou gewoon rustig blijven doortesten.

4. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Die 11 dagen na daar heb je gelijk in, maar dat geld alleen als ik dus ongesteld ben geweest op 6 aug. Maar dat ben ik tot nu toe nog niet geweest vandaar mijn onzekerheid...

Ik heb dus geen idee wanneer mijn eisprong was. Het kan zijn dat ik hem al heb gehad tijdens dat ik het spiraal nog had snap je?

Maar ik weet niet of ovu testen ook afbouwen kwa kleur zeg maar? Dus dat ik bijvoorbeeld op 11-8 een eisprong heb gehad en dan 12 en 13 nog een lichte streep te zien is?

Of komt het gewoon vaker voor dat je soms een lichte streep er tussen hebt?

Sorry maar heb er duidelijk geen verstand van hahaha

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Lichte streepjes heb je altijd tijdens je cyclus. Deze kunnen wisselen van heel licht (bijna wit) tot een lichte streep en terug.

Ik denk dat je het beste even kan afwachten tot je ongesteld wordt en vanaf dan opnieuw met ovu's beginnen.

6. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ok Dank je! Ik dacht de eerste dagen bij het testen dat ik tot de groep behoorde van altijd een streepje en bij positief een knaller.
    Weer wat geleerd dus. We gaan vrolijk verder. Zien waar het op uit komt ongesteldheid of eisprong ;)

Deel Deze Pagina