Mijn man ziet het volledig zitten haha was al bezi morge voor werk en na werk en.... Haha zei tegen hem wat isser wil je dit eitje niet laten ontsnappen haha Dank je hoop het ook word tijd, voel het echt kriebelen
Aw wat lief!! Ik ga je volgen en hoop dat ik over 2 weken een mooie zwangerschapstest van je mag zien haha! Succes!
Ja ik vind hem positief. Veel plezier vandaag, dan gaan we gelijk op. Ik had vandaag ook een knaller.
Hoop het ook word tijd zou echt mooi zijn 15de trekken we in ons huisje in 28ste trouwen we, hoe perfect zou het zijn deze maand een mooie test te hebben 😊
Hier ook een positieve test vandaag dus straks nog een keer even gezellig maken. En dan 2 weken wachten. Wel leuk dat we samen moeten wachten
Ben helemaal niet thuis met het testen hoor dolliej... Maar wat maak je hieruit op dan? Zoals je wel weet denk ik, test ik ook al meerdere dagen donker...
Dat ik nu eindelijk eens een eerste goede eisprong heb na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ben super blij En dexe zijn van de action