Laat grasmaaien, aso of moet kunnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chrissie, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Het is niet zo dat ik me zo stoor om er over te praten. Kids hebben gelukkig geen last. Wij hebben ook wel eens lawaai en t is leven en laten leven! Was alleen benieuwd of t gewoon was voor meer mensen, en blijkbaar is dat het :)

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    vind ik ook

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou er zelf ook geen probleem mee hebben. Ik vind het wel gezellig:)

4. Chrissie

Ok, duidelijk. Merendeel vind t normaal. Wilde ook geen discussie, was gewoon benieuwd want voor mij is t niet zo vanzekfsprekend. Niet dat ik me er zo druk om maak, vroeg t me gewoon af. Thnx voor de input, ik weet genoeg!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ohh zou het niet erg vinden hoor!
    De buren zullen echt niet elke dag gaan grasmaaien ;)

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Nee geen probleem mee als het nou na 22.00 was geweest oke, dan zou ik er wat van zeggen maar 21.00 lekker laten gaan.. Zondag is niet voor iedereen een rustdag zoals hier zijn we meestal op zondag grote schoonmaak aan het doen dan is er ook het geluid van een stofzuiger op het balkon en dat mag toch ook dus waarom een grasmaaier niet.. maakt wat meer herrie nou ja lekker boeiend..

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

Mijn buurman ging vanochtend om half 8 grasmaaien :s

Maar negen uur 's avonds vind ik niet zo raar tijdstip hoor. Hopelijk slapen je kindjes er lekker doorheen.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Na 22.00 vind ik het niet kunnen, veel mensen liggen dan al op bed, maar rond 21.00 vind ik niet raar, vooral niet in de zomer met het mooie weer

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

half 8 vind ik ook wel beetje vroeg maar goed het hoeft niet zo vaak dus dan maakt het me niet zoveel uit. als het nou elke week zou moeten..

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Half acht 's ochtends zou ik wel weer vervelend vinden!

11. Chrissie

Wat grappig dat er best veel gesproken wordt over zondag rustdag (en dat dit dan vaak niet zo is ;) ) Hier ook niet hoor, dus dat is t niet. Van huis uit alleen geleerd om dit sowieso eerder te doen, maar blijkbaar is dat achterhaald. Leer ik ook nog eens wat op deze leeftijd. Dank dames!

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    vind het nog makkelijk kunnen hoor om 21 uur

13. Chrissie

Half 8 smorgens, denk niet dat de meesten in buurt dan wakker zijn haha. En kids slapen door veel heen gelukkig. En ik ben nu al uur onder de pannen met topic terwijl t maaien allang klaar is hihi.

14. Chrissie

Gooi maar dicht hoor, ik weet nu dat t best gangbaar is! Thnx ladies, prettige zondag en slaap lekker.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

het is het beste voor het grag om het nu te doen en tja dat het zondag is jammer dan.

ik ben niet kerkelijk en ik ga me niet aanpassen aan mensen die dat wel zijn heel hard mischien.maar hun houden ook geen rekening met mij als ik iets heb

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Op verzoek TS gesloten.

Deel Deze Pagina