Laat, heel laat achter een zwangerschap komen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kenzaaa, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Lijkt me ook wel even heftig idd....
    Maar komt allemaal goed!

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik was 17 toen ik mn eerste kreeg ..

Als ik terug reken had ik met 3 maanden test gedaan voor degrap met vriendin maar waren van beide NEGATIEF..

Ik ben 1.78 en slank en werd wel iets dikker maar meer een vet buikje ( wat je overgens zo in kon knijpen)

Nou komt het ... stel je voor een 17 jarig meisje gaat douchen en loopt ineens melk uit dr tepel... meisje denk hmz zal wel en negeerd het .. dan ineens ziet en voelt ze een keihard iets bij dr buik en kijkt erna en dan ineens ziet ze een voetje drukken tegen dr buikwand aan...

MAMAAAAAAAAAAA.....

dus naar de vk gaan en vroeg , hoever denk je dat je bent?
    Ik zo onwetend al 17 jarig uhm maandje of 2 dan mis namelijk pas net een maandje me ongi( bleef elke maand trouw bloeden)

Ze zegt nou dan moet ik je wat zeggen, draait het scherm om en zie daar een volgroeid meidje van 29 weken! Mevrouw het is een MEISJE!

bleek dat mevrouw al die tijd tegen me ruggen graad aan lag en daar tegen aan trapte ( verklaarbaar waarom geen bolle buik) en ze trapte tegen me rug aan ( vandaar dus die rugpijn)

Met 30/31 weken kwam ze pas naar voren te liggen en in 1 week had ikeen mega dikke buik ( vandaar mega diepe striemen)
    ik leek toen ook echt 30 weken zwanger mensen konden het niet geloven aangezien ik ieder weekend uitging en altijd strakke kleding aan had en ja ik dronk toen ook nog ! bedoel wist ik veel!

Gelukkig dochter lief gezond ! en met 36.5 dagen is mn kleine geboren :)

dus voor mijn gevoel maar 7 weken zwanger geweest Oo erg moeilijk te bevatten als 17 jarig ..

Je krijgt te horen je WORD moeder en je keert je kont bij wijze van spreken JE BENT moeder

de eerste 3 dagen wou ik niks van dr weten , niet omdat ik niet van dr hield maar me hoofd kon er gewoon nog niet bij ( beetje trauma idee)

dag 4 heeft mijn moeder haar naast me neergelegd en gezegd hier JOU kind JOU verantwoordelijkheid
    vanaf dat moment wist ik in mn hart, mn hoofd met elk vezeltje van mn lichaam dit kleine meisie is van mij

nu is ze alweer een jonge dame die over een aantal daagjes 12 word en volgend jaar naar de brugklas gaat !
    Trotse zus van broertje en zusje .

mijn dochter, mijn verrassing , mijn prinses

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Heb zelf twee kindjes met 9 maanden leeftijdsverschil. Was in het begin wel zwaar, maar ook zo genieten. En nu spelen ze zo leuk samen!! Het komt uiteindelijk allemaal goed!

4. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Dat zal idd even schrikken zijn geweest ,

Maar je hebt wel al mooi ruim de helft "kado" gekregen!

Wat betreft het leeftijdsverschil ,

Ik heb een dochter van 19 maanden , een zoon van 7 maanden en nu 15 weken zwanger van de 3e . Als mijn 3e kindje straks geboren word is de oudste dus 2 jaar en 1 maand , en de jongste 1 jaar en 1 maand ! Ik vind het alleen maar super leuk zo dicht op elkaar !

Ja het is soms erg druk ! Maar ik denk dat we daar over een aantal jaar wel met een goed gevoel op terug kijken!!

Fijne zwangerschap verder !

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Persoonlijk nee maar de situaties ken ik wel

1 een vriendin met 32 wkn kwamen ze er achter, ze had wel vage buikklachten, onderzoeken bloedtesten niks wees wat uit, tot ze dus met 32 wkn een echo deden. Oeps...

2 een meisje van 15, thja wat opstandiger, en eten als een slootgraver... En buikklachten.. Met ik geloof 23 wkn kwamen ze er ook achter via echo.. Je zag echt niks, meisje was graadmager tot 1 week na de echo ze ineens een behoorlijke buik had.
    ( was dochter van teamgenoot)

3. Maar daar heb ik de twijfels bij, klasgenoot ze zegt dat ze negatieve testen had, maar ze bleef snoepen en alleen der buik groeide, de hele school fluisterde het, zij beweerde dat het kwam door afstuderen (mbo) ze is zelf bij de vertrouwenspersoon geroepen. Bleef hardnekkig ontkennen. Heeft in tussentijd ook een knieoperatie gehad onder volledige narcose, en vorr de kerstvakantie hadden wij altijid stageweek, zij had stage in een kattenpensioen. Ze is in haar stageweek met acuute buikpijn met de ambulance naar zh gebracht, verdenking achte blindedarmontsteking, nee mevr. U heeft al 8 cm ontsluiting u gaat bevallen

Deel Deze Pagina