Ik ben dus misschien zwanger door een vergeten pil, maar normaal gesproken word ik pas "ongi" op de 4e of 5e dag in mijn stopweek. Moet ik dan wachten tot die dagen, of kan ik volgende week vrijdag (1e dag stopweek) al testen? Mijn stopweek-bloedjes is altijd heel weinig en een beetje bruin, dus ik weet niet of ik het daar aan zal kunnen zien. Vandaar dat ik graag snel een test doe als het kan!
In de eerste week, en daarvoor in ieder geval 2 dagen en volgens mij 4/5 dagen ervoor seks gehad. Dat de kans er is das me wel duidelijk, maar met die misselijkheid er bij...pff
Je kunt het beste testen vanaf 2 weken na een eisprong. Dus op het moment dat je ongesteld zou moeten worden zonder pil. Maar de misselijkheid kan nu dan nog eigenlijk niet van een evt zwangerschap komen denk ik, daar is het nog wat te vroeg voor.
Ja, dat dacht ik ook toen ik al van alles begon te voelen na 1 dag Maar ik las ergens dat je na een week iets kon voelen, tsja, en het is nu wel een week er na. Maar goed, zoals ik al zei is het ongepland, dus zo worries als ik niet zwanger ben. Maar wil het graag snel weten.
Ik denk dat je dan het beste op zn vroegst zaterdag kan testen. Als je daarvoor test en het is negatief dan zegt dat dus nog niet alles en heb je alleen maar meer stress. Ik hoop voor je dat hij dan negatief is!
ik heb vorig jaar dat ook eens gehad en mijn ha zei dat ik na de stopweek kon testen, dus niet tijdens de stopweek. als je wel ongi wordt kun je nog steeds zwanger zijn als je de pil slikt. lekker duidelijk