Hallo allemaal, Ik ben nog helemaal nieuw hier, dus laat ik dan maar beginnen met me voor te stellen Ik ben 22 jaar oud, inmiddels 6,5 jaar samen met mijn vriend van 28 en we wonen ruim 5 jaar samen. Omdat mijn vriend toch al richting de 30 begint te gaan en mijn eierstokken al rammelen vanaf mijn 17e hihi hebben we samen besloten ergens in de loop van 2014 met de pil te gaan stoppen Ik hoop hier op het forum nog een hoop bij te leren zodat ik goed voorbereid ben als het zover is. Voor nu bestaat ons gezinnetje nog even uit ons twee en onze drie hondenkinderen:
Welkom hier op het forum! Wat een schatjes! Hopelijk krijgen jullie er gauw nog een lief beepje bij om het gezin compleet te maken.
Welkom maryse! Een jaar geleden begon ik ook zo en nou is mijn meisje alweer bijna 11 maanden. Ik hoop dat dit jullie jaar wordt met een klein wondertje!!!
Welkom! Je hebt een mooie naam, staat op ons lijstje En ook mooie honden! Die linkse is een Shelty hè? Zo hebben mijn schoonouders ook eentje, echt leuke beestjes! Succes!