Hallo Allemaal, Ik ben Vanessa en weet net 3 uurtjes dat ik ECHT zwanger ben. Had het vermoeden al een paar dagen, omdat ik vrijdag ongesteld moest worden en wel de buikpijn had, maar de bloedingen uitbleven. Zit alleen met een naar onderbuikgevoel (wat een woordspeling ). Ken mijn vriend nog maar heel kort en weet niet hoe hij gaat reageren. Hij komt zo en ik moet het hem gaan vertellen. Heb een aantal jaar terug al eens een abortus gehad (waar ik overigens nooit spijt van heb gehad). Maar nu heb ik toch ergens het gevoel dat ik dit kindje wil houden. Ben alleen bang voor zijn reactie. Moest ff mijn hart luchten. Groetjes Vanessa
hoi vanessa. Welkom hier. spannand allemaal. Ik hoop echt voor je dat hij het goed neemt en dat hij jou en kindje wil steunen. Wat naar dat je een abortie al hebt gehad. Zo te horen wil je kindje wel graag houden. Succes strakjes met het vertellen.
Gefeliciteerd! Maar wel heel naar dat je bang bent hoe hij gaat reageren, hopelijk reageert hij goed! Succes.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk neemt hij het nieuws goed op. Liefs wolly
ja ben ik ook benieuwd naar. Hoe heeft hij gereageerd. Ik hoop een positieve of in ieder geval een accepterende. Ik hoop het echt voor je!